19/5/12

Τελευταιο μακιγιάζ!

Γεια σας! BestIwanna εδώ! Σήμερα θα σας παρουσιάσω το τελευταίο μου μακιγιάζ... Εννοώ ότι κατά τη διάρκεια των εξετάσεων δεν θα μπαίνω και πολύ stardoll μιας και ήρθε η ώρα να διαβάσουμε και λίγο! :Ρ

Πριν όμως δείτε το μακιγιάζ θα 'θελα να σας πω... Ρε παιδιά.. δεν έχετε τι να κάνετε όλη μέρα και ξύνεστε και ασχολήστε με βλακείες και κράζετε τα κορίτσια του blog χωρίς λόγο! -.-'
...επίσης σας έχω δώσει την εντύπωση πως είμαι το καλό και ήσυχο κοριτσάκι.. κάτι εντελώς αντίθετο από τον πραγματικό μου εαυτό!

Άντε πάρτε και το βίντεο έτσι να μην σας το χρωστάω!





Ελπίζω να σας άρεσε!


Καλή μου επιτυχία στις εξετάσεις... άντε και σε σας καλή επιτυχία♥


Φιλιάα,,
η Ιωάννα σας♥




3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ya!! pia kamera xrhsimopieis gt i diki mou den anoigei! mipws ua boroyses na mou peis? :(

Μελινάκι είπε...

camtasia studio
(to exei agorasei..!to 3r gt ein sister m)

Ανώνυμος είπε...

aa ok!