15/5/12

Ε έλεος ρε παιδιά πια!

Γεια σας και πάλι. Λοιπόν, κουράστηκα. Εγώ πιέζω ΠΑΡΑ πολύ τον χρόνο μου πραγματικά για να γράφω σε αυτό το φανταστικό blog με τα ΚΑΚΑ σχόλια. Ε έλεος ρε παιδιά έλεος! Παρατήστε με πια! Εσάς θα σας άρεσε να πιέζεστε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, να πρέπει να γράφετε καθημερινά , να βάζετε εικόνες ,να κάνετε αναρτήσεις και να αντιμετωπίζετε ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ;; Ε αντε χεστείτε πια. :@ Δείτε εικόνες:









Άντε ρε γράψτε εσείς. Να δούμε πως θα γράψε. Ανίκανες. Φυσικά ΣΚΑΤΑ θα γράψετε αφού είστε άχρηστες. Γιατί αν δεν είσασταν θα είχατε γίνει Writer σε κάποιο blog. Εσείς όμως αντίθετα , ζηλεύτετε και κατηγορείτε κορίτσια που είναι ικανές να γράφουν. Ε άμα πια. Με όλη μου την καλή διάθεση προσπαθώ να κάνω ωραίες αναρτήσεις και να σας κάνω να γελάτε. Και εσείς; Ωραία αντιμετώπιση , μπράβο. Εγώ ΔΕΝ αντιγράφω την Inoula. Δεν την αντιγράφω πως το λένε;;;;;; Εγώ απλά εμπνέομαι από τις αναρτήσεις της. Αλλά δεν γράφω ίδιες αναρτήσεις με αυτήν. Συγκρίνετε λίγο δύο αναρτήσεις μας! Γράφουμε με ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό τρόπο. Δηλαδή έλεος. Έψαξα τις αναρτήσεις και η μόνη ομοιότητα που είδα ήταν μια λέξη και με παραλλαγή κιόλας σε μία ΜΟΝΟ ανάρτηση.  Και να σας ρωτήσω κάτι; Λέτε αν είχε πρόβλημα η ίδια να μην μου το έλεγε; Εσάς θα περίμενε ε; Και ξέρετε αν είχε κάποιο πρόβλημα θα το συζητούσαμε και θα το λύναμε. Γιατί η Ίνα είναι καλό κορίτσι δεν είναι σαν κάτι άλλες ΟΧΙΕΣ , ονόματα δεν λέμε , γιατί δεν ξέρουμε , αφού πάντα παρουσιάζονται ως "Ανώνυμοι" . Και χέστηκα που παρουσιάζονται ως Ανώνυμοι. Δεν με ενδιαφέρει ποιοι είναι. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΙΝΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ , ΓΚΕΓΚΕ;;;


Φιλάκια (μόνο στις ΜΗ οχιές) (και ένα ευχαριστώ στην BestIwanna για την υποστήριξη).

antopatitofeo



17 σχόλια:

Sunnylyna123 είπε...

Ναι όντως αυτό είναι ενοχλητικό ιδικά όταν επαναλαμβάνετε . Το είπατε μια το είπατε δύο λέτε να μην κατάλαβε ?...και σύμφωνο με το ότι αν ενοχλούσε την 'Ινα θα πήγαινε η ίδια και θα της το έλεγε δεν χρειάζεται αντικαταστάτες.

Ανώνυμος είπε...

skata arnathsh kai na ksereis oti egw ne re malako zileuw pou kolas malakoooo ai gamisou esu ki inoulaaaaaaaaa kai h evaki_1111 malakopoutoskatomalakikomouri

antopatitofeo είπε...

Sunnylyna123 ευχαριστώ για την υποστήριξη. Όσο για εσένα ανώνυμε οολύ απλά δεν μιλάω σε ανθρώπους που θέλουν ψυχιατρείο και είναι ανώμαλοι.

In0ula είπε...

πφφ έλεος.
παιδιά ΔΕΝ με αντιγράφει με καμία παναγία.
για συγκρίνετε λίγο τις αναρτήσεις ΜΟΥ και ΤΗΣ.
καμία σχέση;ΕΝΤΕΛΩΣ!
για αυτό κόφτε τις βλακείες.

και αυτός ο ανώνυμος είναι στάνταρ κανα ζηλιάρικο 8χρονο που θέλει να μοιάσει στην αντονέλλα και έχει παχάκια στους μηρούς.
τόσο ανωριμία δεν λέει όμως.

Μελινάκι είπε...

ΑΧ!!!! ΚΑΙ ΟΙ δυο κανετε
φανταστικες αναρτησεις και καμια δεν
αντιγραφει την αλλη νομιζωω πως ειναι πολυ χαζος λογος να φυγεις γλυκιαμου απο το blog! πισεψε με σε καταλαβαινω γιατι και σε εμενα μου εχουν γραψει ασχημα σχολια...χαχα για να πιστεψεις τα πρωτα 2 μου σχολια ηταν ασχημα και απογοητευτηκα
και η9ελα να τα παρατησω
στο μονο πραγμα που ειστε ιδιες ειναι πρωτον οτι εισται και οι 2 τελειες η καθε μια με τον τροπο και το στυλ της
και δευτερον ειστε τοσο καλα κοριτσια που πρεπει να ειστε πολυ περηφανες για τους εαυτους σας που καταφερατε να μπετε σε ενα αππο τα καλυτερα blogs
Υ.Γ.:κοριτσια απλα μην δυνετε σημασια και οσο για εσας τις υποληπες καριες 9α επερεπαι να ντρεπεστε εστο λιγο!Τοση ανορημοτιτα ......
και σε παρακαλω μην φυγεις απο το blog πιστευω πως καμια δεν θα μπορει να μπει στην 9εση σου γιατι πολυ απλα εισαι ξεχωριστη
οσογια σενα ινουλα κανεις πολυ καλα που δεν ασχολησε!
φιλια ! best_melina (writer on stardollellada)

In0ula είπε...

δεν με παίρνει να ασχοληθώ γιατί αν το κάνω ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΟΛΕΣ.

Evaki_11 είπε...

ade vre pou i ka9e axristi ziliara bgainei k milaei!den exoune me ti na asxolh9oune rr k krinoune anwterous tous.. apla epeidi iparxei i anwnimia tou internet!

In0ula είπε...

ο,τι να΄ναι εύα.

antopatitofeo είπε...

Επιτέλους! Άνθρωποι με λίγο μυαλό στο κεφάλι τους! Ευχαριστώ για την υποστήριξη!

ΥΓ: Γλυκιά μου δεν φεύγω από το blog για κάποιες ηλίθειες! Και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Μελινάκι είπε...

τιποτα κουκλιτσα μου αξιζεις αυτη την 9εση και μην αφισεις καμια πλεον να σε επιρεασει

Seetjade01 είπε...

Eleos!! I antopatitofeo DEN antigrafei kamia!! Egw 3erw oti i 2 agapimenes m writer DEN antigrafontai!! Ektos aftou, nai miazoun ligo alla DEN einai me tpt idies!!! ELEOS diladi!!

Ανώνυμος είπε...

SUGNWMMI GIA OSA EXW PEI ALLA M FANIKE OTI TN ANTIGRAFES EGW ZITW XILIA SUGNWMMI KAI LEGE ME KAI OXIA EXEIS DIKIO OK?? ALLA SUGNWMMI P SE EFERA SE ASXIMI THESI

Y.G EGW EIMOUN AUTI P EIXE PEI PROSPATHEIS NA MIASEIS STNin0ola kai me lene greenkittw20

antopatitofeo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Γλύκιες,πώς είστε τόσο σίγουρες ότι όλες είναι κορίτσια;Δεν ξέρω κάποια/ο προσωπικά ούτε με ενδιαφέρει να γνωρίσω αλλά υπάρχει και άλλο φύλο εκτός από το γυναικείο.Χαχαχα.Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι υπάρχουν πιο πολλές 'κατίνες' από 'κατίνους'.Good luck girl.Και 'οχιές' μόκο, έτσι για λίγο,για την ποικιλία,τόση μονοτονία,όλες κράζουν τις άλλες,μπουχτίσαμε δηλαδή.Το stardoll έχει γεμίσει 'κατίνες', 'οχιές'πες τες όπως θες.Έλεος δηλαδή.GAL κοπελιές.

συμβουλή είπε...

Κοριτσάκι ακου λίγο εγώ δεν ήμουν από τις κοπέλες που σου έγραφαν πως αντιγράφεις μία άλλη αρθρογράφο αλλά με τσάντισε πάρα πολύ ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι στις αναγνώστριες αυτού του blog .Γράφω και εγώ σε ένα blog το οποίο έχει αρκετά μεγάλη επιτυχία και ποτέ δεν μίλησα έτσοι σε άτομα που μου κάνουν την τιμή και διαβαζουν τα άρθρα μου .Για μαζέψου λίγο αν δεν ήταν οι αναγνώστριες να σε διαβάζουν τι θα έκανες θα τα έγραφες για σένα;; Το μόνο που πετυχαίνεις είναι να κάνεις τους αναγνώστες να θέλουν να μην ξαναδιαβάσουν αυτό το blog για το καλότου blog πρεπει να φερθείς πιο ευγενικά

CalmChloe.com είπε...

antopatitofeo εγώ δεν σε ξέρω προσωπικά αλλά είναι σαν να "συστήνεσαι" με τους αναγνώστες των άρθρων σου με τον τρόπο που μιλάς και σκέφτεσαι. Η κάθε writer έχει το δικό της χαρακτήρα και αυτό βγαίνει στους αναγνώστες οπότε φαίνεται ότι δεν αντιγράφεις την Ίνα. Τα άρθρα σας είναι καταπληκτικά αλλά το καθένα ξεχωριστό. Η καθεμιά σας έχει το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ της στιλ και αυτό δίχνει ότι όλοι αυτοί έκαναν λάθος. Αυτή είναι η γνώμη μου. Στο stardoll με λένε CalmChloe.com

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την συμβουλη.Τι τροπος ειναι αυτος;Σε blog εισαι κοπελια, hello?Πως εκφραζεσαι ετσι;Εσυ εισαι writer και πρεπει να δεχεσαι ολα τα σχολια καλα η κακα.Δεν λεω αν σε προσβαλουν και θες τοσο πολυ να το πεις πες το,αλλα με τροπο!Ησουν η αγαπημενη μου writer μεχρι που διαβασα αυτη την αναρτηση!Ποια νομιζεις οτι εισαι;Τι να πω δηλαδη...

Και πριν πειτε οτι φοβαμαι να πω ποια ειμαι και οτι κρυβομαι πισω απο το Ανωνυμος θα σας δωσω ονομα.Οχι ονομα χρηστη αλλα ονομα.Κατι ειναι κι αυτο.

-Μαρινα ;)