27/5/12

Τάμτα δεν φοβάται να μιλήσει για την προσωπική της ζωή..

Γεια σας,τι κάνετε ;
Νομίζω πως όλοι είδαν τα χάλια μας στην Eurovision 16 θέση η Κύπρος και 17 εμείς;
Ντροπή ,ούτε στην 1η δεκάδα δεν μπήκαμε...έλεος ρε Ελευθερία μας κατέστρεψες..χα χα
anyway ας πάμε στο άρθρο μας!


Η διάσημη τραγουδίστρια Τάμπτα «άνοιξε» την καρδιά της και αναφέρθηκε στο ζήτημα του κατά πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να κρατάει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας στοιχεία για την προσωπική της ζωή.

«Είχα μια μακροχρόνια σχέση, η οποία ήταν γνωστή, από κει και πέρα δεν έχω προσπαθήσει να κρύψω τίποτα. Νομίζω ότι δεν είμαι στη θέση που είναι άλλα μεγάλα ονόματα ούτε οι paparazzi είναι συνέχεια έξω από το σπίτι μου. Φαντάζομαι ότι για μερικούς θα είναι όντως δύσκολο να κρατήσουν κρυφή μια σχέση τους», τόνισε.

«Για μένα δεν είναι κακό να βγει προς τα έξω μια σχέση σου. Άσχημο όμως είναι να μαθευτεί κάτι όταν είσαι ακόμα στην αρχή με τον άλλο και δεν ξέρεις αν ταιριάζετε ή αν θες ουσιαστικά να κάνεις σχέση μαζί του. Προσωπικά δε θα ήθελα η επόμενή μου σχέση να μαθευτεί πριν αισθανθώ η ίδια έτοιμη μέσα σε αυτή. Δε θα ήθελα να πιεστό και να μάθει κάτι η μαμά μου ή η κόρη μου πριν να είμαι εγώ σίγουρη για τον άνθρωπο δίπλα μου. Όταν υπάρχει μια σοβαρή σχέση δεν υπάρχει λόγος να την κρύβεις», πρόσθεσε.
Ο καθένας έχει τον τρόπο του σε αυτά ,άλλοι τα λένε όλα και την άλλη μέρα τους έχουν σε όλα τα πρωινά ή άλλοι είναι της άποψης που κρύβονται λιγάκι και αν τους πετύχει κανένας δημοσιογράφος προσπαθούν να κρυφτούν ή να τα κουκουλώσουν όσο μπορούν...
Εσείς θα πάτε διακοπές; Αν ναι,που; Εγώ πάντως θα πάω μαζί με την οικογένεια μου σε ένα νησάκι στο Βόλο δεν θυμάμαι το όνομα..Καλά να περνάτε..αν και με τέτοιο καιρό εδώ λίγο δύσκολο!
Φιλιά Μελίνα

10 σχόλια:

nansy7 είπε...

Ναι ρεζίλι μας έκαναν..:( ήθελα να μείνουμε στην δεκάδα..εδω μείναμε με αλκαιο και λουκα...

Ιωάννα Ζ. είπε...

εγω το 3ερα...:|

fairyprincess.. είπε...

πάντως το τραγούδι που βγήκε είναι καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

to tragoudi p bghke n otnos htan kataplhktiko alla sorry k olas dn giname rezili kaname oti mporousame san xwra me oikonomikh krish htan t kalutero p mporousame n kanoume...

nansy7 είπε...

egw nomizw oti mporousan kai kalytera...h eleytheria den tragoudouse...thn eswse h xalkiti sta fwnitika...vasika egw nomizw oti oi eyropaioi einai ligo florakia afou psifizoun mono balantes kai mono emeis xeroume na toys xeshkwnoume..epishs ayto to pragma pou h kathe xwra psifizei synexeia thn diplanh ths einai arketa gelio...

Ανώνυμος είπε...

+fwnw mazi s nansy7 oti h kathe xwra psifizei synexeia thn diplanh ths...Ala opos kai na to kanoume kai emeis phifizoume thn kupro...An phifisoun kati alo 8a einai h nhkhtria shmmetoxh pou kata thn gnwmh m h souidia fetos axize na bgei prwth.Kai kati akoma h Eleu8eria den eftege se tipota...:|Pragmatika prospa8hse oso borouse gia na mas krathsei sta top 10.

Μελινάκι είπε...

koritsia pistevw pws h elef9eria den htan ethmh gia kati toso megalo..einai mikri kai mporei na xanapaei sthn eurovision to 9ema ein oti den htan ethmh kai oxi toso empiri enw h hvi exei apodixei pos exei teleia foni kai poli talento !!

Evaki_11 είπε...

egw psifisa tis giagiadoules!! eimai erwtevmeni me tin kodoula, tn padrevomai <333 :)

Ιωάννα Ζ. είπε...

xa0a00ax0xa0ax0ax0ax0ax00a0a0a0a0a
evaa eliwcaaxD den yparxeic!♥

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ?ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΩΣΕ!ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΒΗ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΙΑ.ΑΞΙΖΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ