15/5/12

Δεν αντεχω αλλο.........! :(

Γειά σας,τι κάνετε;
Εγώ πάντως όχι...δυστιχώς εχω χτυπήσει το χέρι μου και έχω νάρθηκα...!
Εκτός απο αυτό εδώ και μερικές μέρες ένα <<καλό>> κοριτσάκι μιλάει άσχημα
σε εμένα και σε άλλα κορίτσια,στα καλά του καθουμένου ..σήμερα μου μίλησε στο chat
και εγώ έβγαλα φωτογραφίες για να σας τις δείξω!
Η κοπέλα αυτή με βρίζει αλλα μέτα απο αυτό ελπίζω να σταματήσει..!
Εμείς τι φταιμε; Απλά το stardoll πρέπει κατι να κάνει επιτέλους,δεν είναι πράγματα αυτα!
Δείτε τις φωτογραφίες...
μετα....
αυτά....ελπίζω κάτι να γίνει γιατί 
πλέον δεν είναι ασφαλές για τα
παιδια μιρκοτερης ηλικιας!!
φιλακια πολλα ^-^
best_melina


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά ! Είμαι η Ζωή ! Εκεί που λες ότι δεν είναι ασφαλές για μικρότερα παιδιά,εγώ είμαι 9 χρονών και είμαι λίγο ξύπνια και δεν κάνω φίλους αγνώστους.Ελπίζω και τα άλλα μικρότερα παιδιά να κάνουν το ίδιο !

Ανώνυμος είπε...

Γειά ! Είμαι η Ζωή ! Εκεί που λες ότι δεν είναι ασφαλές για μικρότερα παιδιά,εγώ είμαι 9 χρονών και είμαι λίγο ξύπνια και δεν κάνω φίλους αγνώστους.Ελπίζω και τα άλλα μικρότερα παιδιά να κάνουν το ίδιο !

Sunnylyna123 είπε...

To Stardoll είναι μια εικονική πραγματικότητα και να μην υπήρχαν τέτοιου είδους άνθρωποι δεν θα έπαυε να μην είναι ασφαλές απλός θα ήμασταν λίγο καλυτέρα απο τώρα αλλά το ότι το stardoll είναι επικίνδυνο δεν αλλάζει . Ζωή καλά κάνεις και δεν κάνεις άγνωστους φίλους γιατί είσαι μικρή ακόμα αλλά μπορεί ακόμα και εσύ να δεχτείς τέτοιου είδους συμπεριφορά από άλλα κορίτσια στο gestbook σου αλλά και από αλλού γιαυτό να προσέχεις όχι μόνο εσύ όλοι πρέπει να προσέχουμε!

Μελινάκι είπε...

παιδια εχω παθει ΣΟΚ!!!!!!!!!!!!
τυχενη και βλεπω διαφορες medolls
ειναι δυνατον να κανουν ενα λογαριασμο για τις εσχρες τους
συνουσιασεις αυτο ειναι ντροπη!
θα επερεπε να ντρεπονται αυτοι..
φυσηκα ποια ειμαι εγω,για να κριω αυτα τα <> καμια οποτε το μονο που μπορουν να κανουν τα μικροτερα παιδια ειναι απλα να μην επισκεπτονται τετοιους αν9ρωπους
(δεν μπορω να κρυνω γιατι μπορει καποια απο τα <> αυτα να εχουν κατι ψυχολογικο και να το κανουν αυτο,να εχουν χασει καποιον
γονειο τους ..!
τελος παντον!
Ζωη μου φενεται πως εισαι πολυ καλο κοριτσι εξυπνο και ξερεις να προφυλασεις τον εαυτο σου απο τους κυνδηνους στην πραγματικη ζωη αλλα και στην εικονικη ζωη.
φιλιά best_melina
(συγγνωμη για τα ορ9ογραφηκα που ειδατε αυτο το κειμενακι το γραφει η ξαδερφη μου που ειναι 8 χρονων και 3ερετε....εγω της λεω και αυτη τα γραφει)

Ανώνυμος είπε...

Το stardoll οσο κι αν προσπαθει να ειναι ασφαλες ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν θα καταφερει ποτε να ειναι 100% ασφαλες! :( βασικα ολοι οι διαδυκτιακοι τοποι κρυβουν παντα μεσα τους καποιους κρυφους κινδυνους. Οπως και να εχει, εσεις πρεπει παντα ν προσεχετε, ν μην μιλατε σε αγνωστους, ν μην δινετε κωδικο και γενικα προσωπικες πληροφοριες και να κανετε αναφορες σε οσους δεν τηρουν τους κανονες! Ευχαριστω ~ :)

Ανώνυμος είπε...

Δείτε με στο σταρδολλ είμαι πολύ σέξυ με λένε elenakifilaki και ο κωδικός μου ειναι eleni34218! Σε μια αληθινή φωτο έχω μια κωλαρα! Είμαι 24 χρονων έχω και με το στριγκακι φωτο!!!