15/5/12

Είστε ΟΛΕΣ έλεος.

Βασικά οι περισσότερες.
Και όχι δεν θα πω γεια,γιατί ΔΕΝ μπορώ τις ασυναρτησίες!
Και βασικά δεν σκόπευα να κάνω κανένα post.
(btw Εύα τι θα κάνεις τώρα με τις εξετάσεις που δεν πρόκειται να με ξαναδείτε για αυτές τις μέρες;)
Γιατί;Γιατί μου έχουν στερέψει οι ιδέες.Άλλο θέμα όμως αυτό.
Εγώ ίσως είναι το πρώτο μου post (και μοναδικό,δεν θα αφήσω τον θυμό να με χαλάσει) που είμαι σοβαρή.(ΝΑΙ ΡΕ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΑΥΤΟ:D)
Λοιπόν,κάποια κορίτσια κάθισαν και σύγκριναν τον τρόπο που γράφει η antopatitofeo (την οποία εκτιμώ ιδιαίτερα) με τον δικό μου και τους βρήκαν ''ίδιους''.
ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ;! ΤΗΣ ΚΟΤΑΣ;!

Εγώ να σας θυμίζω ΚΡΑΖΩ ΑΝΕΛΕΗΤΑ.
Η antopatitofeo ξέρει και κρατιέται,ε.
Έχει διαφορά.
Επίσης έχει διαφορά οτι εκείνη είναι πολύ πιο ευγενική απο μένα (let's face it i'm rude)

Λοιπόν,ας το πάρουμε πιο απλά.

ΓΡΑΦΩ ΑΛΛΙΩΣ,ΓΡΑΦΕΙ ΑΛΛΙΩΣ.
ΤΕΛΟΣ.

8 σχόλια:

antopatitofeo είπε...

Ευχαριστώ για την υποστήριξη! Ήμουν σίγουρη πως θα καταλάβεις και θα τραβάς τα μαλλιά σου από τις βλακείες που λένε μερικά ΣΚΑΤΟΥΛΙΑ!

antopatitofeo είπε...

And you aren't rude! You just want to make others laugh! (Ε εδώ το είχα το αγγλικό!)

In0ula είπε...

haha,I guess you're right:D

Evaki_11 είπε...

lol :P inna koritsi m akoma to abgo exeis stin fotografia? LOL

Seetjade01 είπε...

Pantos egw 8elw n pw oti i In0ula kai i antopatitofeo einai dio poli agapimenes m writer, kai nai miazei ligo otropos pou grafoun alla DEN einai kai IDIOS!!

Ανώνυμος είπε...

MH THS AKOUTE LENE VLAKEIES KAI OPOS EIXE PEI H EVAKI THA MAS KANOUN PIO DIASHMOUS!!!


Shakira.2001

In0ula είπε...

egg is always present.

Ανώνυμος είπε...

Eεε,λοιπόν το Sτardoll Eλλάδα έχει σκατώσει πολύ....