30/5/12

Λίγες ημέρες ακόμα...


Γεια σας!Αυτόν τον καιρό δεν γράφω πολύ στο blog και δεν είμαι ενεργή.Αυτό συμβαίνει γιατί αυτές τις 2 εβδομάδες έχω πολλές υποχρεώσεις και δεν μπορώ να ασχολούμαι με τα blogs.Αύριο δεν θα μπω καν γιατί θα πάω ολοήμερη εκδρομή (δωρεάν) με το σχολείο στα Καλάβρυτα (χωρίς γονείς γιουπιι) και θα είναι 12ώρη εκδρομή (στεναχωριέμαι από την άλλη γιατί δεν θα είμαι με την μαμάκα μου και τον μπαμπάκα μου,σαν μπεμπα κάνω) =ρ.Την επόμενη εβδομάδα δεν θα έχω αγγλικά γιατί αυτήν την Παρασκευή τελειώνουμε και θα έχω περισσότερο χρόνο να γράφω.Σαββατοκύριακο δεν θα γράφω γιατί θα είμαι 3ημέρο στο χωριό μου.


Σας ευχαριστώ πολύ , και συγγνώμη που δεν είμαι ενεργή writer.
sweetpinkstar7 - Δήμητρα.

*Αυτήν η ανάρτηση - θέμα θα αναρτηθεί σε όλα τα blogs που είμαι writer.

1 σχόλιο:

IreneKatsadima1 είπε...

kala na pesaseis! emas sto sxoleio m dn mas pane oxi monohmerh, alla oute gia 6 wres ekdromh :(