21/5/12

Το ανέκδοτο της ημέρας!=]

Γεια σας!Είμαι η Αναστασία και είμαι η  νέα writer για ανέκδοτα!Θα σας λέω όσο πιο αστεία ανέκδοτα μπορώ!Είμαι 13 χρονών και μου αρέσει να περνάω τον χρόνο μου στο stardoll αλλά και να βγαίνω έξω με φίλους!Λοιπόν. εδώ σας έχω το πρώτο ανέκδοτο!

Ήταν ο πατέρας του Τοτού που είχε πάει στο σχολείο για να μάθει για την επίδωση του γιου του.Πάει στην πρώτη καθηγήτρια των μαθηματικών.
Καθηγήτρια:Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από τον Τοτό.Δεν ξέρει ούτε πόσο κάνει 1+1!
Απογοητευμένος ο πατέρας πάει στην καθηγήτρια της Γεογραφίας.
Καθηγήτρια:Είμαι πολύ απογοητευμένη!Δεν ξέρει ούτε πια είναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας!
Γυρίζει ο πατέρας στο σπίτι και ρωτάει τον Τοτό:Πόσο κάνει 1+1;
Toτός:3!
Πατέρας:Και ποια είναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας;
Τοτός:Η Λάρισσα!
Πατέρας:Αφού τα ξέρεις βρε χαζό γιατί δεν τα λες και στο σχολείο;   XD

Eλπίζω να σας άρεσε..περιμένω σχόλια!

Φιλιά,
mirsini7!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

pos legese st sd?

Ανώνυμος είπε...

cool anekdoto

nansy7 είπε...

mirsini7 legomai sto stardoll=]