1/5/12

Νέα dot!

Γεια σας και πάλι dollies! Σας έλειψα κουκλάκια; :) :P Λοιπόν βγήκαν νέα Dot! Ωωω ναι (μην ξεράσω! xD) . Και κράζω για άλλη μια φορά , γιατί απλά τα είδα! Χοχό, πάμε να δούμε την ειδοποίηση για αρχή για να μην σας πιάσει καρδιακάκι...! :P












Και τώρα... η δύσκολη στιγμή! Οι ορόόόφοι....!!















Ε , εντάξει τώρα τι να πω;;;;
Τι χρώματα είναι αυτά ανοιξιάτικα;;;;; Εμένα προσωπικά ένα χρώμα μου άρεσε μόνο! Εσάς; :)

 Ας τελειώσω κλασσικά!

Φιλάκια!
antopatitofeo

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

opws panta me ton kalo ton logo ;/

Ανώνυμος είπε...

prospatheis na miaseis stn IN0OLA
???

Ανώνυμος είπε...

einai enoxlhtiko...

Ανώνυμος είπε...

kai se ka8e anarthsh grafeis ww nai

IreneKatsadima1 είπε...

Emena mou aresoun oi anarthseis s para pollu!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ προσωπικά βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα τη νέα collection.Και καλύτερα να γράφεις με το δικό σου στυλ,οι αναρτήσεις της INO0LA είναι ωραίες επειδή είναι αυθεντικές.Πιστεύω πως και οι δικές σου αναρτήσεις θα ήταν καλύτερες αν έγραφες με το δικό σου στυλ-αν και τώρα είναι πολύ καλές-χωρίς να προσπαθείς να γράψεις με το στυλ μιας άλλης writer.Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος.:)
Υ.Γ.Είπα απλά την γνώμη μου και δεν θέλω να φέρω σε δύσκολη θέση κανέναν.Καλή τύχη σε όλες τις writer.:)

Ανώνυμος είπε...

Η νέα κολεξιόν νομίζω παραπέμπει σε φθινόπωρο!Just wonderful!

Ανώνυμος είπε...

Η νέα κολεξιόν νομίζω παραπέμπει σε φθινόπωρο!Just wonderful!

antopatitofeo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
antopatitofeo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
antopatitofeo είπε...

Ε αφήστε με ήσυχη πια! ΕΛΕΟΣ! Τι σας έκανα μπορείτε να μου πείτε; Πιέζω τον χρόνο μου για να γράφω σε αυτό το φανταστικό blog. Τρώω πολλή ώρα πάνω σοτν υπολιγιστή. Κάντε το κι εσέις αυτό. Και δείτε μετά τι ωραίο που θα είναι αν αντιμετωπίζετε τέτοια σχόλια. ΔΕΝ προσπαθώ να μοιάξω στην Inoula! Απλά μου αρέσει ο τρόπος που γράφει και εμπνέομαι! Και αν συγκρίνετε δύο αναρτήσεις δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση! Και αν είχε πρόβλημα η ίδια θα μου το έλεγε. Δεν θα περίμενε εσάς. Λολ δηλαδή. Έλεος ασχοληθείτε με τα μούτρα σας.