23/5/12

Eurovision 2012 1ος ημιτελικός!

Γεια σας!
Τι κάνετε? Ελπίζω όλα καλά!!
Όπως αρκετοί ξέρετε, χθες ήταν ο πρώτος ημιτελικός της eurovision, που συμμετείχαν οι χώρες:
1.Αλβανία
2.Αυστρία
3. Βέλγιο
4. Κύπρος
5. Σαν Μαρίνο
6. Ελλάδα
7. Ρωσία
8. Ιρλανδία
9. Λετονία
10. Ισλανδία
11.Ουγγαρία
12. Ελβετία
13. Ισραήλ
14. Ρουμανία
15. Δανία
16. Μολδαβία
17. Φιλανδία
18.Μαυροβούνιο

Από αυτές πέρασαν οι εξής 10:
1. Αλβανία
2. Κύπρος
3. Ελλάδα
4. Ρωσία
5. Ιρλανδία
6. Ουγγαρία
7. Δανία
8. Ισλανδία
9. Μολδαβία
10. Ρουμανία


Δικά μου σχόλια
  • Η τραγουδίστρια της Αλβανίας ήταν ντυμένη σαν δράκουλας και το τραγούδι ήταν τρομερά βαρετό!
  • Η Κύπρος είχε πάρα πολύ ωραίο τραγούδι, αλλά στο live η Ήβη τα θαλάσσωσε τελείως! Χάλι μαύρο δηλαδή
  • Η Ελλάδα μου άρεσε πάρα πολύ, αν και λίγο τα αγγλικά της ήταν κάπως! Ιδιαίτερα μου άρεσε το χορευτικό.
  • Οι γιαγιάδες της Ρωσίας ήταν ΤΟΟΣΟ γλυκούλες!!! Ιδικά η κοντούλα!
  • Οι Jedward στην Ιρλανδία, πάλι έκαναν την διαφορά! Μου άρεσε πολύ το συντριβάνι!
  • Πάρα πολύ τέλειο το τραγούδι της Ουγγαρίας κατά τη γνώμη μου!
  • Η Δανία ήταν επίσης πολύ ωραία (το αγαπημένο της κολλητής μου)
  • Με την Ισλανδία δεν ξετρελάθηκα αν και μου άρεσε το refrain + η τραγουδίστρια μου φαίνεται για μεγάλη
  • Τώρα για την Μολδαβία τί αν πω? Χέσε ψηλά και αγνάντευε που λέμε! Χάλι μαύρο! Τραγουδούσε ο ένας και κάτι χαζοχαρούμενες με μπρονζέ καλσόν έτρεχαν σαν χαζά
  • Και της Ρουμανίας το τραγούδι μου άρεσε πολύ, αν και οι μουσικοί (οι άνθρωποι) ήταν χάλια ντυμένοι


Εμένα, προσωπικά, το αγαπημένο μου, το οποίο και ψήφισα 3 φορές, ήταν η Ελβετία που δυστυχώς δεν πέρασε!




Τώρα, για το τέλος απολαύστε την Ελλάδα και την Κύπρο:


Περιμένω σχόλια και την γνώμη σας!
Φιλάκιααα και καλή επιτυχία σε όσες γράφουν !( αν γράψατε ήδη αρχαία και πάτε δευτέρα, plz πείτε μου ποιο κείμενο έπεσε!)
Εύα

9 σχόλια:

nansy7 είπε...

kai emena kapws mou fanhke h fwnh ths hvhs sto live...

Ανώνυμος είπε...

η ηβη ηταν μια χαραα!!δεν τα θαλασσωσε... πηρε καλυτερα σχολια και απο την ελλαδα!! το χορευτικο της ελλαδας δεν ηταν ωραιοο!-.- ηταν πολυ απλο και εμοιαζε με παπαριζου και καλομοιρα... αυτοι απο την ιρλανδια εκαναν τη διαφορα γτ ακομα μια φορα ηταν ΑΠΑΙΣΙΟΙ!! πηραν χαλια σχολια και πολυ δεν θελουν να τους βλεπουν.. την κοπελα απο την αλβανια την αδικεις... ειχε καταπληκτικη φωνη!! και ηταν η μονη χωρις φωνητικα απο πισω που βγηκε μονη της στη σκηνη.. μην συνεχισω γτ δν θα τελειωσω ποτεε!!χαλια κρητικη κανεις... δν χρειαζεται να συνεχισεις!

nansy7 είπε...

Οχι εγω συμφωνώ με την κριτική σου!η φωνή της τραγιυδιστριας απο την Αλβανία είχε πολυ εκνευριστική φωνή κΑι ήταν απλα χάλια εξωτερικά...επίσης δεν μου άρεσε λίγο και το ότι η ελευθερία όταν έλεγε το ρεφρεν σήκωνε το χέρι ψηλά και έμενε έτσι...η χορογραφία ήταν απλή αφου η ελευθερία δεν το έχει και πολυ στον χορό...

katerinapol είπε...

emena paidia mu arese perissotero to tragoudi tis danias telio itan kai i tragoudistria itan poli omorfi episis mu arese poli kai i ellada alla kai i kypros , i fones kai twn dio koritsiwn ontos akougontan diaforetika apo oti prin

Ανώνυμος είπε...

pedia i irlandi itan kapos poli xoropidixtoulide xexexe poli m aresan

Evaki_11 είπε...

miss anwnimi, apokalipse mas pia eisai na 3eroume se pia apef9inomaste!

Ανώνυμος είπε...

η ελευθερια ηταν χαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααλια σε αντιθεση με την ηβη που ηταν τελεια λατρεψα το never forget και το beautifull song

IreneKatsadima1 είπε...

Μια χαρά ήταν η Ελευθερία. Και κατά τη γνώμη μου η φωνή της Ήβης ήταν.... κάπως...

antopatitofeo είπε...

Προς 1ο ανώνυμο: Πωωωω ρεε έλεος! Με τον καλό λόγο στο στόμα! Έβα συμφώνω με όλα εκτός απο την Ρωσία μωρέ! Δεν μου πολυάρεσε!Και ναι έχεις δίκιο για την Ίβη βγήκε λίγο κάπως...!