12/5/12

Επιλογή της Ημέρας - It Girls Hot Buys Pin Jkt


Γεία σας τι κάνετε ??? ελπίζω να είσαστε καλά . Αύριο είναι η γιορτή της μητέρας θα κάνετε δώρο στη μαμά σας ? εγώ δεν έχω ετοιμάσει κάτι μέχρι τώρα αλλά δεν ξέρω και πάλι , μάλλον αυτή είναι που πρέπει να μου κάνει δώρο γιατί αύριο είναι η γιορτή μου (το όνομα μου είναι Γλυκερία) . Στο θέμα μας , η σημερινή επιλογή της ημέρας είναι ένα τζιν μπουφάν με ροζ λεπτομέρειες και κονκάρδες . Κοστίζει.... βασικά δεν ξέρω πόσο κοστίζει γιατί δεν μου δείχνει ο υπολογιστής μου το μπουφάν αλλά αυτό θα λυθεί εγκαίρως....και θα το βρείτε στο μαγαζί It Girls .
Η επιλογή της ημέρας
Η βαθμολογία μου είναι 3/5 γιατί εγώ πολύ απλά δεν
φορά τζιν μπουφάν (ζακέτα) αλλά σαν εμφάνιση πιστεύω ότι είναι ωραίο !!!



Πολλά Φιλάκια Sunnylyna123 :)


Δεν υπάρχουν σχόλια: