28/5/12

Ποιός ούρησε πάνω στο γκρουπ των “One Direction”;

Γεια σας ,κουκλάκια μου..τι κάνετε; 
Ελπίζω καλά γιατί το θεματάκι μας είναι κάπως..
Σήμερα θα ασχοληθούμε με τους One direction  που 
όλα τα κορίτσια ξετρελαίνονται με κάθε τους video clip!
Ο..ναι είμαι μία από αυτές είμαι ''τρελή'' fan τους συγκεκριμένα
του Ζayn Malik ο κούκλος μου..(μακριά του θα μαλώσουμε άσχημα)
Φήμες λένε πως ένα μικρό Κοάλα κατά την διάρκεια που το είχαν αγκαλιά τους
κατούρησε....ας δούμε αναλυτικά το άρθρο μας!

Ποιός ούρησε πάνω στο γκρουπ των “One Direction”;
Ο Liam Payne, μέλος του συγκροτήματος “One Direction”, φοβάται ότι μάλλον κόλλησε χλαμύδια, αφού ένα Κοάλα τον κατούρησε!
Αυτός είναι ο φόβος που αντιμετωπίζουν ο Liam Payne & o Harry Styles. Κατά την πρόσφατη συναυλία τους στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία πήραν αγκαλιά ένα Κοάλα ονόματι “Kat”. Όμως, το ζωάκι από την «χαρά» του έκανε τη φυσική του ανάγκη… πάνω τους!
Όταν έμαθαν ότι το 80% των Κοάλα έχουν χλαμύδια, μία σεξουαλικώς μεταδιδόμενη ασθένεια, η οποία δημιουργεί πολλά προβλήματα, όπως ανικανότητα και προστάτη, τα «χρειάστηκαν»!
Μετά από φήμες, οι δυο τους έχουν υποβληθεί σε περαιτέρω εξετάσεις για να δουν, εάν όντως κινδύνευσαν από το «άταχτο» Κοάλα.
Τους καημένους.....χαχαχα εγώ γέλασα λιγάκι....
Φιλιά ΜΕΛΙΝΑΚΙ

8 σχόλια:

nansy7 είπε...

kai emena mou aresoun poly!eidika to what makes u beautiful!

Ιωάννα Ζ. είπε...

Liam
Zayn
Harry
Louis
Niall♥

QeenGoldBabe είπε...

Liam
Zayn
Harry
Louis
Niall
=
1Direction♥

Περαστικά σου Harry μωρό μου!!

Ιωάννα Ζ. είπε...

Liam... 2ου2ουνεε μμ♥ περαστικά σ αντρα μμ ♥;$

Ανώνυμος είπε...

να ναι καλά το Κοάλα από ότι φαίνεται αυτό ξέρει από μουσική τουλάχιστον!!

Μελινάκι είπε...

Χμμ....δν καταλαβα :/

Kristen είπε...

παλι καλα ο Zayn μου,ειναι καλα!!

Ανώνυμος είπε...

Hey koritsia majria apo ton harry m gt tha maliotravixtoume