5/6/12

Κοντα κουρεματα σε κοκκινο χρωμα

Τι δημιουργείς με ένα μοντέρνο κοντό κούρεμα συνδυασμένο με ζωηρό, έντονο κόκκινο χρώμα; Μα τι άλλο από ένα απίστευτο εκρηκτικό αποτέλεσμα που θα τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης και θα δώσει στην εμφάνισή σου το πιο μοντέρνο δυναμικό και σέξι look που είχες ποτέ!
Ρίξε μια ματιά σε αυτές τα υπέροχα  νέα  2012 κουρέματα  και αν ψάχνεις για μια εντυπωσιακή αλλαγή θα  σου είναι δύσκολο να μην περάσει από το μυαλό σου  να υιοθετήσεις κάποιο αυτά αύριο κιόλας….
konta-kokkina-kouremat-2012
konta-kokkina-kouremat-2012 (1)
konta-kokkina-kouremat-2012 (2)
konta-kokkina-kouremat-2012 (3)
konta-kokkina-kouremat-2012 (4)
konta-kokkina-kouremat-2012 (5)
Μου αρέσουν πολύ! Να το τολμήσω;
Είναι αρκετά εκκεντρικά και αν μέχρι τώρα είσαι μαθημένη σε φυσικό look και  αν έχεις αυτήν την στιγμή μακριά μαλλιά θα πρέπει να το σκεφτείς πολύ καλά. Τα κοντά μαλλιά πρέπει να  ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά σου. Επίσης πρέπει να διαλέξεις την σωστή απόχρωση κόκκινου για την δική σου επιδερμίδα. Σε αυτό θα πρέπει να σε βοηθήσει η κομμώτριά σου. Μην τολμήσεις την αλλαγή μόνη σου ακόμα και αν έχεις ήδη κοντά μαλλιά.  Σε γενικές γραμμές το κόκκινο και οι περισσότερες αποχρώσεις του(ιδιαίτερα όμως οι warm τόνοι)  ταιριάζουν ιδανικά στις λευκές και χλωμές επιδερμίδες. Απέφυγε τις ζεστές κόκκινες αποχρώσεις ή προτίμησε τους cool τόνους αν έχεις σταρένια/κίτρινη επιδερμίδα, αλλιώς το αποτέλεσμα δεν θα είναι καθόλου κολακευτικό.
Επίσης αυτά τα κουρέματα προϋποθέτουν πολύ ίσια μαλλιά αλλιώς θα είναι δύσκολο να τα φορμάρεις ώστε να φαίνεται η γραμμή τους και ο διαχωρισμός των χρωμάτων που είναι απαραίτητος για σωστό αποτέλεσμα.

5 σχόλια:

Sandra είπε...

Εγώ προσωπικά θα τα κάνω όπως είναι το 2ο και το 3ο κάποια σύνθεση μεταξύ των δύο αλλα χωρίς να τα βάψω ακόμα! Σε κανα 2 χρονάκια όμως το έχω πει ότι θα τα βάψω κιόλας κάτι..!Έχω άσπρη , καλύτερα χλωμή επιδερμίδα..!
Τι είναι καλύτερο σαν χρώμα;; Δώσ'τε διάφορες ιδέες.. ((: Πολύ ωραία ανάρτηση μπράβο σου!

Sandra είπε...

Btw ειμαι η karv2 (:

Ανώνυμος είπε...

einai ola esxos!!!xalia!!!koritsia mi ta kanei kamia!!!einai apla xalia!!!eidika to 4o kai to 5o einai ta xeirotera!!!!mpiax!!!

Best Liza είπε...

ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ!ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ,ΟΚ! ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ? ΕΜΕΝΑΑ ΜΑΡΕΣΟΥΥΝΝ!

ριτσα δουμανη είπε...

εμενα δν μου αρεσουν και πολυ τα κοντα μαλλια οποτε για την γνωμη μου εμενα μου αρεσε πιο πολυ το πρωτο