26/6/12

Συνολάκιιιι!!!!

Γεια σας! Τι μου κάνετε? Ελπίζω καλά! ;) Τι σας έχω πάλι? Νεανικά, καλοκαιρινά συνολάκι! Τώρα στις διακοπές όλοι λίγο πολύ έτσι ντυνόμαστε! Οπότε γιατί όχι κι κουκλίτσα μας? Και να τα τα καλά μoυ!: =p

Για τις not- ss: ( δεν ήξερα ποια φούστα είναι καλύτερη και έτσι έκανα και τις δύο ;) )

                           
 τιμή                                            τιμή
Σύνολο:

Και για τις όμορφες ss μας: =p ( δεν είναι νεανικό αλλά είναι καλοκαιρινό και μου αρέσει! =p)



Κι η τιμούλα!: ( τι πολλά είδη! =p)


Αυτάάά!!! Φιλάκιααα!! Seetjade01!!! Σας άρεσαν το ξέρω!;)! Πλάκα κάνω χαζούλια! Φιλάκια!


( Σας αρέσει το graphic μου? Εγώ το έκανα! =) )









6 σχόλια:

Danae είπε...

Δεν ταιριάζουν τα παπούτσια στο συνολάκι για Superstars

Seetjade01 είπε...

mporei.. egw eimai ths apo4eis.. to mauro paei m ola!! ;) kai mena m aresei! ;)

Ανώνυμος είπε...

den exei mono sxesh to xrwma ala kai to stil einai pou metraei p.x h mlouza me thn fousta den poluteriazei..:\

Seetjade01 είπε...

1. milame gia t alla sunolaki.. '-.-
2. emena m aresei kai t agorasa.. =)
3. an den sas aresei mhn t parete.. '-_-
4. peite m kai kati ektws apo t oti den sas aresoun t sunolakia.. peite m ti n dior8osw.. i ti 8elete thn allh fora! i gia t olo 8ema.. ton tropo pou grafw i thn seira.. i t graphic.. kati ektws apo t oti kanw xalia sunolakia dld!

Μελινάκι είπε...

κοιτα..χωρις να σε προσβαλω
δεν μου αρεσαν τα πρωωτα συνολακια γτ ειναι οοληηηη η κιλια εξω...
ειπαμε καλοκαιρι αλα δε ξεβρακονομαστε και εντελως..σορρυ..την γνωμη μου ειπα και προσπαθησα με καλο τροπο οχι σαν τις ποιο πανω!
Και καταρχιν μπραβο σου που μπηκες σε αυτο το πΝΕΜΟΡΦΟ βλογ αλλες δεν μπορουν ..εσεις οι ποιο πανω κοριτσια δεν πρεπει να κρινετε του αλλους με ασχημο τροπο γτ δεν ειναι ωραιο εσεις καν δεν ειστε writer εδω και δεν ξερετε τι δυσκολο που ειναι και καταρχας κουκλιτσα μου δεν μπορεις παντα να τους ευχαριστεις ολους!!!! χαχ
μπραβο σου καλη προσπαθεια αλλα αν γινετε στην επομενη αναρτηση σου να βαλεις ενα μλουζακι με φοθστα οχι t-shirt γτ δεν παεει και να μην ειναι εξω η κυλιτσα γτ 9α κρυοσει χαχα να ενωνεις αυτα τα συνολακια με μια ομορφη καλοκαιρινι ζωνη!

Seetjade01 είπε...

euxaristw gia thn upostiri3h! =) e.. siga bre.. koukla einai! kai den thn epomenh fora 8a thn maze4w! den m enoxlei ka8wlou n leei o allos thn gnwmh tou.. m aresei kiwlas! alla exei shmasia t pws thn les! :/ kai m esena den exw KANENA problhma! =)