15/6/12

Επιλογή της Ημέρας :)




Γεία σας τι κάνετε??? Εγώ με τις εξετάσεις τελείωσα! Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί τώρα έχουμε διακοπές... :) Στο θέμα μας, η επιλογή της ημέρας είναι ένα ωραίο και επίσημο φόρεμα από τον καινούργιο όροφο του μαγαζιού Voile και κοστίζει 16 stardollars.

Η επιλογή της ημέρας

Η βαθμολογία μου είναι 3/5 . Χμμ...ΟΚ έχω δει και πολύ καλύτερα
φορέματα δεν με εξέπληξε το μόνο που δεν μ'αρέσει είναι το σχέδιο
όπου είναι "ζωγραφισμένο" πάνω στο φόρεμα !!

Αυτά για σήμερα...
Φιλάκια και ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oute ena ar8ro den exete grapsei akoma gia tin alllagi sta starpoints???akoma??

Ανώνυμος είπε...

oute ena ar8ro den exete grapsei akoma gia tin alllagi sta starpoints???akoma??

Sunnylyna123 είπε...

Ξέρεις δεν είναι η δουλεία μου να γράφω για τα νέα !!!

Evaki_11 είπε...

dn grafei kanenas g afto agapite anwnime p monimws vrizeis to blog!

nansy7 είπε...

tyxerh esy teleiwses!egw exw akoma 2 mathimata:/

Sunnylyna123 είπε...

Κουράγιο !!!