16/6/12

Επιλογή της Ημέρας - Bonjour Bizou Hotbuys Techno Top



Γεία σας τι κάνετε ? ελπίζω να είσαστε καλά !!! Εγώ εξετάσεις όπως είπα και σε προηγούμενο άρθρο έχω τελειώσει κουράγιο σε αυτούς που γράφουν ακόμα εξετάσεις !!! Λοιπόν , η επιλογή της ημέρας είναι ένα φόρεμα στις αποχρώσεις : ανοιχτό πράσινο και μαύρο . Κοστίζει 17 stardollars και μπορείτε να το βρείτε στο μαγαζί Bonjour Bizou.

Η επιλογή της ημέρας

Η βαθμολογία μου είναι 3/5. Τελικά δεν είναι φόρεμα :P
" my mistake" είναι αυτά που φοράμε προτού πάμε στην παραλία
εγώ προσωπικά δεν φοράω τέτοια αλλά θυμάμαι που είχα ένα τέτοιο όταν ήμουν μικρή με την Barbie.
Λοιπόν εμένα εκτός απο το ότι δεν μ'αρέσει το σχέδιο
δεν μ'αρέσει και ο συνδυασμός των χρωμάτων .

Αυτά για σήμερα !!!!

Φιλάκια Sunnylyna123 :)

2 σχόλια:

MARIA KARDASI είπε...

emena mou aresoun auta

Sunnylyna123 είπε...

Οκ :)