14/6/12

Η μάπα της Danae.Stardoll είναι αυτή? :Ο

Γεια σας! BestIwanna εδω;3

Λοιπόν.. πριν από λίγο χάζευα σε διάφορα blogs.. και ΤΣΟΥΠ βλέπω σε μία ανάρτηση στο stardoll in greece την υποτιθέμενη -δεν είναι σίγουρο- μάπα της danae.stardoll ...
Και λέω μάπα γιατί δεν είναι δα και καμιά όμορφη!
Άγνωστος μας την έκανε την δουλειά.. δηλαδή να δημοσιοποιήσει την φώτο αυτή...
Ορίστε η φωτογραφία... είναι η κοκκινομάλλα ...



Λοιπόν... τώρα τα σχόλια δικά σας..

Όπως σας είπα δεν είναι σίγουρα αυτή οπότε το κρίμα στο λαιμό του κοριτσιού που έγραψε για αυτό στο stardoll in greece :D
Δεν νομίζω όμως να 'ναι αυτή... τέλος πάντων.. 

Υ.Γ. Σε λίγο μάλλον θα ανεβάσω βίντεο μακιγιάζ

Φιλιά Πολλά,
Ιωάννα ;3


10 σχόλια:

nansy7 είπε...

:0

Evaki_11 είπε...

psemata sto FULL!

melinaki είπε...

ευα λες να μην ειναι αυτη....;
εγω παντος δεν το πολυπιστεψα..

melinaki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

eida se ena blog pou legetai ellinikostardoll oti den einai kai exoun k apodeikseis, poios arxise thn fimi alihteia?

IreneKatsadima1 είπε...

Dn einai auth...

Ιωάννα Ζ. είπε...

@ανωνυμε... δεν εχω ιδεα...:|

Ανώνυμος είπε...

Η κοπέλα μια χαρά κούκλα είναι είτε είναι η Δανάη είτε όχι :] Και έχει γλυκιά φατσούλα κατά την γνώμη μου :]

---With love,Anonymous xD

Ανώνυμος είπε...

Κατα την γνωμη μου η danae ειναι κουκλαρα,τελεια,ομορφη,φανταστικη και δεν ξερουμε πως εισαι εσυ ασχημομουρα.

Ανώνυμος είπε...

Οποιος εγραψε το αρθρο ειναι αγενεστατος..Θα σ'αρεσε κοριτσακι μου να σε λενε ασχημη?Δεν νμζ...