25/6/12

Νέα writer και συνολάκια!!

Γεια σας!! Είμαι η νέα writer αυτού του εκπληκτικού blog και θα γράφω για συνολάκια!! Πρώτα όμως μην ξεχάσω να σας συστηθώ! Με λένε Αλεξάνδρα και στο stardoll Setjade01! Είμαι 11 χρονών ( για την ακρίβεια σε 11 μέρες θα γίνω 11) και έχω μια αδυναμία στο.. ροζ! Πολλά όμως είπα και για αυτό γρήγορα στο θέμα μας! Λοιπόν σας ετοίμασα 2 συνολάκια! 2 για ss και ένα για not- ss! Δείτε τα!:

                    Για ss!:


Κι τιμούλα του!:


Για not- ss!:

Η τιμή:
Ναι, ναι.. είναι λίγο χάλια.. Αλλά εμένα μου αρέσει! =p

Αυτά!! Φιλάκια! Seetjade01!





8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

dn ein orea einai kakogousta
sorry th gnomi moy lew !

Seetjade01 είπε...

gosto s kapelo s! gousto m kapelo m! ;)

Ανώνυμος είπε...

xm..! e3upnada dn blepeis??
egw thn gnwmhh mou eipa gt polu apla den kaneis gia auto to blog!

Seetjade01 είπε...

koita kalh m.. dn kanw thn e3unh.. mia alh8ia lew.. gousto s dn einai? dn s aresei t sebome! emena m aresei.. prepei n t sebasteis.. dld ligh ebgenia esu den exeis? ama den eimai gia afto t blog as m t pei h evaki_11.. kai dn 8elw n tsako8oume gia afto kofto.. kai anwnume den mas eipes pws s lene sto stardoll??

Ανώνυμος είπε...

non-ss oxi not-ss!

Μελινάκι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Seetjade01 είπε...

not- ss..!! dld oxi ss dn einai ss.. ;)

Seetjade01 είπε...

kai kati akomh.. anti n m peite ena kalws hr8es aspoume arxizete t tsakomo dld? '-.-