24/6/12

Ψάχνουμε για writers! + Banner!

Γεια σε όλους!
Πώς περνάτε? Κάνατε κανένα μπάνιο στη θάλασσα? Εγώ δυστυχώς μόνο ένα.
 Τέλος πάντων, έκανα αυτήν την ανάρτηση για να σας ενημερώσω ότι ψάχνω για writers για τα θέματα:
1. Νέες superstar κούκλες 
2. Συνολάκια
3. Δωρεάν πράγματα ( θα πάρω μάλλον δύο)
4. Μουσικά νέα (πχ νέα βίντεο κλίπ, τοπ τραγούδια της εβδομάδας κλπ.)
5. Hotbuys ( 1 ανάρτηση όταν βγαίνουν όλα τα hotbuys του κάθε μήνα, και 1 για κάθε hotbuy που βγαίνει).

Αν σας ενδιαφέρει ένα από αυτά τα θέματα, συμπληρώστε αυτή τη φόρμα σε ένα σχόλιο:
1. Αληθινό όνομα/ όνομα στο stardoll
2. Σε ποιο επίπεδο starpoints είσαι?
3. Αν έχεις γράψει αλλού, στείλε μας link από τις αναρτήσεις σου:
4.Θέμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι να γράφεις?
5. Ξέρεις printscreen?
6. Ηλικία:

Επίσης, αν θέλετε να γίνετε wrtiter, πρέπει να είστε καλοί στην ορθογραφία, και να μην κλέβετε αναρτήσεις από άλλα blog! Για τυχών ερωτήσεις επικοινωνήστε μαζί μου (evaki_11)

Μιας και μιλάμε για την βελτίωση του blog, χρειαζόμαστε ένα καλοκαιρινό banner. Αν ξέρετε να φτιάχνετε  banner,  επικοινωνήστε μαζί μου στο guestbook μου.


ΥΓ: ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ BLOG, ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΘΑ ΕΝΑΙ Ι BESTIWANNA!

13 σχόλια:

Seetjade01 είπε...

Αληθινό όνομα/ όνομα στο stardoll Αλεξάνδρα Seetjade01
Σε ποιο επίπεδο starpoints είσαι? 25 αλλά είναι 2η κούκλα
Αν έχεις γράψει αλλού, στείλε μας link από τις αναρτήσεις σου: Το blog μου http://ilovefashionandstardoll.blogspot.gr/ και το http://stardoll-free-items-in-greece.blogspot.gr/ και το http://shakira2001graphics.blogspot.gr/ τέλος παλιά έγραφα στο http://stardollmakeupvideos.blogspot.gr/
θέμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι να γράφεις? συνολάκια και αν θες μαζί και ένα μακιγιάζ σε εικόνα χωρίς βήματα που να ταιριάζει στο συνολάκι!
Ξέρεις printscreen? φυσικά και ναι!
Ηλικία: 11
Επίσης, αν θέλετε να γίνετε wrtiter, πρέπει να είστε καλοί στην ορθογραφία, και να μην κλέβετε αναρτήσεις από άλλα blog! είμαι καλή στην ορθογραφία απλά στο chat και σε αυτά είμαι απρόσεκτη.. δεν κλέβω αναρτήσεις αλλά μερικές φορές κάνω την ίδια ανάρτηση με τα άλλα 2 που γράφω γιατί και σε άλλα 2 γράφω για συνολάκια.. δικές μου είναι όμως!

nansy7 είπε...

ax ta mousika nea einai teleia!alla den xerw na apothikeyw videos..;((
elpiw to koritsi pou tha ta dialexei na mas krataei syxna enhmeres!

ioli22 είπε...

1)Selly/ioli22
2)48
3) εδώ :$,για λίγο στο underneathstardoll.blogspot.com (είναι πάρα πολλές οι δημοσιεύσεις του blog και δεν βρίσκω τις δικές μου < ξέχασα να βάλω ετικέτες>) και στο stardollvoice.blogspot.com (οι δημοσιεύσεις μου είναι πρώτες-πρώτες θα τις δεις μόλις μπεις)
4)Hotbuys
5)Ναι
6) 14 περίπου...

Danae είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
♥xrusa2004♥ είπε...

1. Όνομα: Νεφέλη ονομα stardoll: xrusa2004
2. Είμαι στο 45 επίπεδο
3. link απο αναρτησεις μου: http://stardollgiasena.blogspot.gr/p/blog-page_9338.html
-------------------------
http://stardollgiasena.blogspot.gr/2012/06/blog-post_19.html
4.Θέλω να γράφω για συνολάκια ή εαν δεν έχει για τοπ τραγουδια και τετοια
5. Ναι!!Φυσικά
6. Ηλικία:12

♥xrusa2004♥ είπε...

Α και ξερω να φτιαχνω και καλα banners!!

GreatAlex είπε...

1.Αληθινό όνομα:Αλεξάνδρα
ΌΝΟΜΑ ΣΤΟ stardoll:Alex01Beauty
2.ΕΠΙΠΕΔΟ STARPOINTS:30
3.Έχω δικό μου blog.Γράφω στα αγγλικά,αλλά μπορώ να γραψω και στα ελληνικά.Link:http://passionatestardollfashionsta.blogspot.gr/
4.Hotbuys
5.Βέβαια.
6.12
Υ.Γ.ΈΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ 2 BANNER για το blog μου.Πείτε αν ενδιαφέρεστε...

GreatAlex είπε...

To blog είναι:passionstardollfashion.blogspot.com

Seetjade01 είπε...

ενδιαφέρομαι και για μουσικά νέα!

Danae είπε...

Το όνομα μου είναι Δανάη και είμαι 12 χρονών . Το όνομα μου στο Stardoll είναι FemmeGlamourous . Είμαι στο επίπεδο 32 . Θα ήθελα να γράφω για κούκλες superstar .Έχω γράψει σε ένα blog αλλά όχι για Κούκλες superstar .Ξέρω να κάνω printscreen .
Ελπίζω να με πάρεις στο blog σου ...

Μελινάκι είπε...

γεια σας κοριτσια θα ηθελα να σας πω πως απο τωρα και στο εξης
θα γραφω και για μουσικα νεα
και θα σας κρατα ενημερες παντα nansy7

Ανώνυμος είπε...

1. Αληθινό όνομα/ όνομα στο stardoll Ελισάβετ(ή Έλλη) sokolataki_
2. Σε ποιο επίπεδο starpoints είσαι? 22
3. Αν έχεις γράψει αλλού, στείλε μας link από τις αναρτήσεις σου: παλια εγραφα σε 5 μπλογκς αλλα παραιτιθηκα οποτε δν εχω αναρτισεις σορυ
4.Θέμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι να γράφεις : σουπερσταρ κουκλες
5. Ξέρεις printscreen? ναι
6. Ηλικία: 10

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΡΥΥ καταλαθος εβαλα τις σουπερσταρ κουκλες -.-" ηθελα να γραψω δωρεαν εχω ξαναγραψει παλια σε αλο μπλογκ