4/7/12

Νέα και ωραία :Ρ


Γειά σας J New writer over here!
Γειά σας! Με λένε Νάνσυ και είμαι 14 χρονών! Στο stardoll με λένε omorfoula_1234! Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να γράψω σε αυτό το καταπληκτικό μπόγκ :) Το θέμα μου θα είναι τα δωρεάν πράγματα.. Θα προσαπθώ να ψάχνω και σκοπός μου είναι να μην αντιγράφω τα άλλα site καθώς δεν το θεωρώ ηθικό! Αν τύχει κάποτε να πάρω κάτι απο τα μεγαλύτερα sites εννοείται πως θα αναφέρω απο που το πήρα.. Ευχαριστώ για την ώρα :) Φιλάκιααα :) 

3 σχόλια:

Μελινάκι είπε...

Καλος ηρ9ες εγω ειμαι η Best_melina
(μπορεις να με φοναζεις μελινα)
και γραφω για τα μουσικα νεα και για
νεα διασημων :) χαρικα φιλια..και καλη αρχη <3

omorfoula_1234 είπε...

γλυκια μου μελινα σε ευχαριστω τοσο πολυ :) χατηκ για την γνωριμια! θα σου στειλω και ετοιμα φιλιας :)

Μελινάκι είπε...

ok