15/7/12

Ανέκδοταα

Γεια κορίτσια και αγόρια!!Γύρισα από Αγγλία!Όμως θα ξαναφύγω αύριο οπότε σήμερα θα γράψω κάποια ανέκδοτα και ελπίζω να τα βρείτε αστεία!

Κάποιος περαστικός παίρνει ένα ταξί...Στη διαδρομή ο πελάτης σκουντάει απαλά τον ταξιτζή।Τότε αυτός τρομάζει και κοντεύει να πάθει συγγοπή από το φόβο του. Τότε του λέει ο πελάτης:"Γιατί τρόμαξες";Και απαντάει ο ταξιτζής:"Τόσα χρόνια οδηγώ νεκροφόρα και από τη συνήθεια μου νόμιζα πως ήσουν ο νεκρός!!!
____________________________________________________________________
Δυο συνεργάτες συζητούν στο γραφείο-Βρε Γιάννη, ακόμη εδώ είσαι; δεν πηγές στην κηδεία της πεθεράς σου;-Πρώτα η δουλειά και... μετά η διασκέδαση!
____________________________________________________________________
Μια κυρία πανάσχημη και μύωπας τριγυρίζει σ` ένα μουσείο με τον άνδρα της και προσπαθεί να κριτικάρει τα έργα
- "Και με αυτό εδώ το τέρας, τι θέλει να πει ο ζωγράφος;", ρωτάει κάποια στιγμή τον άνδρα της।
- "Μα, χρυσή μου, αυτό δεν είναι πίνακας, είναι καθρέφτης!", της ψιθυρίζει αμήχανα εκείνος!

____________________________________________________________________
Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες του στιγμές। Κάποια στιγμή αυτός ψυθιρίζει - Μαρία... - Τι είναι Σωτήρη μου... - Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι... - Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς! - Μα είναι σημαντικό Μαρία μου! - Τι Σωτήρη μου; - Να! Σε απατούσα Μαρία μου και με την γειτόνισσα και με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου την Ευτέρπη। - Το ξέρω Σωτήρη μου το ξέρω! Για αυτό κι εγώ σε δηλητηρίασα!


Ελπίζω να σας άρεσαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: