24/7/12

Επιλογή της Ημέρας :)

Γεία σας....τι κάνετε ? ελπίζω να είσαστε καλά . Έχω καιρό να γράψω , περίπου μια εβδομάδα σας ζητώ συγνώμη που εδώ και 2 εβδομάδες περίπου δεν έχετε καθημερινή ενημέρωση όσο αφορά την Επιλογή της Ημέρας αλλά μια το internet και μετά έρχεται καπάκι η παράσταση και με πρόβες και όλα αυτά δεν μπορούσα να γράψω . Δεν έχω πάρει ανάσα τώρα το Καλοκαίρι να φανταστείτε δεν έχω πει ακόμα "βαριέμαι" γιατί και να θέλω να το πω δεν προλαβαίνω ελπίζω τώρα που τελείωσαν όλα αυτά να ξεκουραστώ γιατί είμαι και λίγο άρρωστη αλλά που θα πάει θα γίνω καλά . Μόνο θετικές σκέψεις . Μετά απο όλο αυτό το κατεβατό νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σας πω και για την Επιλογή της Ημέρας !!! Είναι ένα Jacket με λουλούδια , σε μια περίεργη απόχρωση γνωστή ως γαλαζοπράσινο με χρυσές λεπτομέρειες . Κοστίζει 10 stardollars και θα το βρείτε στο μαγαζί Tingeling .

Η επιλογή της ημέρας
Η βαθμολογία μου είναι 3/5 . Είναι.....είναι κάπως χάλια : /


Αυτά Φιλάκια Sunnylyna123

:)

Δεν υπάρχουν σχόλια: