24/7/12

Διαβάστε..

Γεια σας. BestIwanna εδώ. Αυτή τη φορά όμως δεν είμαι εδώ για μακιγιάζ αλλά για να συμμαζευτείτε !
Εδώ και καιρό παρατηρώ υβριστικά σχόλια προς τους writer του blog!
Γιατί τα γράφετε όλα αυτά μου λέτε;; Δεν σας αρέσει το τι γράφουνε ή το πώς γράφουνε; Μην διαβάζετε τις αναρτήσεις τους! Υπάρχουν τόσες άλλες αναρτήσεις να διαβάσετε! Επειδή -κάποιοι- δεν καταφέρατε να μπείτε στο blog ως writer δεν σημαίνει πως πρέπει να το σαμποτάρετε! Ξέρετε πόσες φορές δήλωσα εγώ για να μπω writer; 3 φορές ! Και τελικά μπήκα προσπαθώντας να κάνω ό,τι καλύτερο για το blog!
Έχω βαρεθεί ειλικρινά να διαγράφω υβριστικά σχόλια ! Σας παρακαλώ, σταματήστε ! Αυτό δεν βγάζει κανένα νόημα!


Και κάτι ακόμα.... Σύντομα θα έχουμε και νέους writer, νέα θέματα και πολλούς διαγωνισμούς ! 


Ευχαριστώ,
BestIwanna



2 σχόλια:

Μελινάκι είπε...

καλα λες ρε ιω μου

Best Liza είπε...

Συμφωνώ! Μόλις έρχεται νέα writer την βρίζουν ? Εμέέναα δεν με βρισάάν! (Αλλά ξέρω επιδή παρακολουθούσα ΠΟΛΥ το blog!