6/7/12

Παλιά δωρεάν!

Γειά σας καρδιές μου :)! Θα ποστάρω μερικά παλιά δωρεάν για τα ίσως πιο καινούργια μέλη!

Ξεκινάμε :)


Kαναπές :) της Katy Perry 

1.Για να τον πάρεις πήγαινε σε  ένα απο αυτά τα proxy : webypass.info ή uhuf.co

2. Πάτα στο άσπρο κενό κουτάκι του proxy αυτό  : stardoll.com

3.Πάτα enter και κατόπιν κάνε log-in

4. Όταν μπεις στο προφίλ σου κάνε επικόλληση στο άσπρο κενό κουτάκι του proxy αυτό το link : http://ox.stardoll.com/www/delivery/ck.php?bannerid=30913 


6.Πάτα enter ...


7. Άφησε το proxy! Ένας πανέμορφος καναπές θα βρίσκεται στην σουίτα σου!



 Προσωπικά εγώ τον έχω λατρέψει! Κοιτάξτε πόσο όμορφα '' δένει με τον χώρο'' ---> 

Αυτά για σήμερα! :) Και μην ξεχνάτε! Ο τσάμπας ζει ;) Φιλάκια πολλά! Να περνάτε καλά! Θα τα πούμε στην επόμενη ανάρτησή μου :)



Ευελπιστώ σε λίγες μέρες να έχω εικόνα :) Φιλιά Νάνση - omorfoula_1234

Δεν υπάρχουν σχόλια: