6/7/12

Συνολάκια!! =)

Γεια σας! Τι μου κάνετε? Εγώ σήμερα έχω γενέθλια!!!! Λοιπόν είπα να σας βάλω κι ένα καλοκαιρινό τραγουδάκι όσο θα βλέπετε τα συνολάκια για να σας διασκεδάσω και λίγο.. Μην μου σκυλοβαρεθήτε   πάλι..

Προτού τα δούμε ας δούμε ένα πολύ ευγενικό και καλό σχόλιο.. ( ευχαριστώ πολύ τον ανώνυμο..)

Δηλαδή τώρα τι να πεις? '-.-  Να τα δούμε και τα συνολάκια..:

Για not- ss.. ( δεν ήξερα πιο παπούτσι να βάλω κι έβαλα και τα 2..)
 Τιμή:




Τιμή:

Είπα να κάνω και ένα ακόμη γιατί μου άρεσε αλλά είναι περίεργο και ξέρω ότι δεν θα σας αρέσει..
Να το:
Τιμή:



Και για τις ss..:
Τιμή:


Αυτά.. Φιλάκια.. Ελπίζω να σας άρεσαν.. Seetjade01!! Kisses!! Σας αρέσει το graphic μου? Το έκανα εγώ για τα γενέθλια μου!!:



11 σχόλια:

marinaki099 είπε...

Χρόνια Πολλά!

Seetjade01 είπε...

euxaristw pl! =)

omorfoula_1234 είπε...

Χρόνια Πολλά γλυκιά μου :) να τα εκατοστήσεις!

Ανώνυμος είπε...

xronia polla!!!na ta ekatostiseis!!! arketa kala sunolakia!!!
(asxeto aurio exo k ego gene8lia)
FILAKIA!!!!

Seetjade01 είπε...

euxaristw pl..!!.. =) xronia pl gia aurio tote! ;)

stethi είπε...

xronia pl to blog kai oi writers fa einai panta konta sou na ta ekatostis aaa kai me to sxolio me tis ntomates fa elega oti oi ntomates tis i tou einai mpagiatikes opos ta moutra tou !!! kalo kalokairaki!

Ανώνυμος είπε...

t graphic einai mia malakiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xalia antikeimena ola ta panta~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POUTANI KALA SE LEEI H ALLH!!

Ανώνυμος είπε...

dn mporo na katalavo gt merikes kopeles (i dn 3ero k ego ti soi sk... einai) sou sumperiferontai me auto ton tropo....NTROPI TOUS PANTOS
ego se upostirizo apoluta k sunexise auto pou kaneis me ton tropo sou k se oses i osous dn aresoun auta pou kaneis na asxolountai me ta dika tous....sampos einai kaluteres???

Seetjade01 είπε...

stethi efxarisw.. kai esena anwnume apo panw! kai oso gia ton allo anwnumo akomh kai an einai xalia opws lei prepei n m leei poutani? kai dld kai egw aporw.. t sas kaname egw ki alles writer?? '-.- kai euxaristw anwnume pou me les poutani.. afto euxi8hka otan esbhsa kerakia.. '-_-

stethi είπε...

den mporo na se katalabo diabazo to sxolio agapi mou kai den jero pos kai tous antimetopizis olous autous pou se brizoune ,exo skasi sta gelia ,pantos auti ti stigmi epafa asfijia apo to gelio kai apo ti zilia eprepe kai ego na to ixa efxifi tixeroula xaxaxaxaaaaaaa

Seetjade01 είπε...

siga.. nn.. eprepe.. kaimenoula.. =P xaxaxa.. =)