22/8/12

Δώρα για λάτρεις παππουτσιών!

Άλλη μία βλακεία του Stardoll. Ώρες ώρες σκέφτομαι αν θα ήταν καλύτερο το Stardoll άμα είχα τον Account μου από το 2006 , 2007 , 2008 , 2009..... ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ! Αναρωτιέμαι αν τότε είχε πιο πολλές προσφορές και δεν νοιαζόταν μόνο να μας φάει τα λεφτά μας σε τέτοια οικονομική περίοδο στην χώρα μας. Σκέφτομαι πως ακόμα και σε ένα παιχνίδι που ΝΤΥΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ πρέπει να πληρώνεις ΛΕΦΤΑ ΛΕΦΤΑ ΛΕΦΤΑ ΛΕΦΤΑ. Τα παιχνίδια είναι δωρεάν! Φανταστείτε τι ωραία που θα ήταν να μην πληρώνατε και να μην υπήρχανε οι ανώτερες, οι κατώτερες , οι Superstars και οι μη Superstars. Σκέτος παράδεισος! Αλλά έχουμε καταντήσει αηδία. Για να ντύσεις την κούκλα σου πρέπει να δώσεις τα λεφτά που ο μπαμπακας σου δούλεψε για να βγάλει. ΦΡΙΚΗ.


Και τώρα που τελείωσα την πληκτική κριτικη μου ας πάμε στο θέμα μας χΔ

Υπάρχει μία βλακεία προσφορά (σαν όλες) που άμα αγοράσεις τουλάχιστον 200 Stardollars ή Superstar πακέτο (πάάάάρεε λεφτάάά Stardoll τοκογλυφάκι) μέχρι τις 26 του μηνός το ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΟ Stardoll σου δίνει για δώρο αυτές τις 10 βλακείες - παππούτσια.



Δεν ξέρω για το δικό σας γούστο , αλλά εμένα αυτά τα παππούτσια μου φαίνονται ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ!

Δεν θα πω άλλα.

Απογοητευμένα φιλάκια

antopatitofeo


6 σχόλια:

Ιωάννα Ζ. είπε...

Ασε ρε τους κλεφτες -__-

εγω παντως ss δεν ξαναγινομαι ΤΕΛΟΣ.

antopatitofeo είπε...

Ρε συ άμα το καλοσκεφτούμε το Stardoll μας κάνει την πάπια , μας βγάζει ρουχαλάκια να ντύνουμε την doll μας όμως είναι κλέφτες , γιατί δε γίνεται σε τέτοια οικονομική περίοδο να ζητάς αληθινά λεφτά WHAT? Αληθινά λεφτά για να ντύσεις την κούκλα σου. Αρχίζω και τα σκέφτομαι όλα αυτά μαζί και σκεφτομαι πραγματικά πόσο κλέφτες μπορεί να είναι. ΓΙατί κάποιοι το καταλαβαινουν όμως ένα 8αχρονοπου θέλει να ντύσει την κούκλα του και να της βάλει μαλλιά για Superstars και όχι για μη Superstars και να πάρει Stardollars για να ψωνισει WOW πρίζει τους γονείς του και λένε και εκείνοι για 3 ευρώ μωρέ σιγά. Τρία ευρώ όμως το ίδιο δευτερόλεπτο από όλες τις χώρες βγάζουν καθημερινά εκατομμύρια.

Το κόβω για να μην πω κι αλλα χΔ

Best Liza είπε...

BestIwanna δεν έχεις κι άδικο! Ουυπςς ,η Ελένη τα πήρε! Καλά έλεος λες και θα πάρει κανένας stardollars για να πάρει τις βλακείες! ΕΛΕΟΣ! -_-

efirock9 είπε...

Παιδια κι εγω μολις τα ειδα επαθα!!Τι μλκιες ειν αυτες ρειιι!!! χΔ κι εγω το σκευτομαι για να μην ξαναγινω ss...τη θελω τη καρτα μου για αλλα πραγματα...! ;)

Best Liza είπε...

χΔ

antopatitofeo είπε...

ΧΔ Ω ναι τα πήρα χΔ