8/8/12

Δωρεάν Παλτό! (L)

Γεια σας :)))))


Γύρισα :Ρ . Αν και ο ήλιος με έχει κάψει χιχιχι ;Ρ


Οφείλω να ανταποδώσω την αγάπη μου για την Βest-liza :D Σ'αγαπώ ;) και σε ευχαριστώ ολύ για την βοήθεια :)))

Βγήκε νέο δωρεάν :)

Δωρεάν παλτό :Ρ ( μου θυμίζει κάτι απο ροζ πάνθηρα χιχιχιχι )






1) Πηγαίντε σε ένα βραζιλίανικο proxy όπως αυτό :


2) Στην άσπρη κενή μπάρα επικολλήστε αυτό τον σύνδεσμο : 

3) Πατήστε enter :D και κάντε log in  στο stardoll

4) Πατήστε τυχέες απατήσεις και κάντε κλικ στο κουμπί Enter Competition

5) Περιμέντε λίγα λεπτά και αφήστε το proxy ! Ένα όμορφο παλτό θα βρίσκεται στην σουίτα σας!!
Αυτά προς το παρών! Φιλάκια πολλά!! ;) 

Νάνσυ / omorfoula_1234






8 σχόλια:

Seetjade01 είπε...

kla den einai koukli? to latrebww!! =D

Best Liza είπε...

Τίίποοτααα!Και εγώ σ'αγαπώώώώ πολύ πολύ!

omorfoula_1234 είπε...

είναι τέλειο παλτό με τα νέα μου μαλλιά πάει πολύ χΔ !! λίζα μουυυυ σαγαπώ!! :) ♥

Seetjade01 είπε...

ki emena mou aresei pl!! =D einai ena koukli! =D koukli mou esu! =P xD

omorfoula_1234 είπε...

άχουυυυ ;)) θεές μου ;:::*

IreneKatsadima1 είπε...

dn m aresei...

Ανώνυμος είπε...

emena moy aresei plllll

Ανώνυμος είπε...

poli wraio