14/8/12

Η Miley Cyrus με κοντοκουρεμένη κουπ!

Γεια ,σας κουκλιά μου τι μου κάνετε ;
Όλα καλά; Εγώ πάντως ναι ,και ελπίζω να είστε και εσείς <3.
Το σημερινό μας θέμα είναι η Miley Cyrus που για άλλη μία φορά με απογοήτευσε....
Δεν είναι πλέον εκείνο το μικρο γλυκό κοριτσάκι που οι περισσότεροι ξέραμε ως Hannah Montana
μέσω της ΕΤ1 ή της NOVA  έχει αλλάξει θεαματικά μιας και το ''κοριτσάκι'' θέλει να δείξει ότι
μεγάλωσε στους θαυμαστές της ...!!?!!
Ακόμα και σε άλλη της συνέντευξη λέει πως δεν θα την πείραζε να παντρευτεί σε αυτή την ηλικία
λολ δηλαδή δεν πάει καλά η κοπελιά ...νομίζει πως ξαφνικά μεγάλωσε ..;;
Εγώ όχι πάντως ..!
Τέλος πάντων ας πάμε στο θέμα μας...


                                           Η Miley Cyrus με κοντοκουρεμένη κουπ!

Με νέα κόμμωση κυκλοφορεί πλέον η Miley Cyrus, αφού όπως φαίνεται βαρέθηκε τα μακριά μαλλιά και τα εξτένσιονς και αποφάσισε να ψαλιδίσει τα μαλλιά της! Η ποπ σταρ πήρε την απόφαση να κοντοκουρέψει τα μαλλιά της και μοιράστηκε το γεγονός με τους φαν της στο twitter ανεβάζοντας φωτογραφίες με τον κομμωτή της!
Η ίδια ενθουσιάστηκε με την ανανέωση στο τριχωτό της κεφαλής της, όχι όμως και κάποιοι φαν της, οι οποίοι δεν έκαναν ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια για την αλλαγή!(λολ σαν τα δικά μου χι χι)

Μπορώ να πω πως δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ δεν της πάει μόνο το ''ομορφο'' χαμόγελο της την σώζει
Ξανθό κιόλας;; Αχ ρε Miley  ... 
Α.. το μόνο που μου άρεσε είναι το κινητό της είναι super  είναι και της Apple !
Οκ .. αυτό ήταν το άρθρο μας λίγο μικρο αλλά συγκλονιστικό ..χάχανΧα τα λέμε την Πέμπτη όχι φυσικά
την Τετάρτη γιατί ως γνωστών είναι της Παναγίας ε.. και όλοι όσο νάνε θα είμαστε με τις οικογένειες μας 
Τα λέμε ζουζούνια μου Best_melina :D


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σημφονω..............και ενταξη δεν ειναι πολυ μικρο το αρθρο σου Μελινακι ηταν πολη ωρεο.... Β]

viktoria DIAM είπε...

Emena mou aresei polu h Miley alla thn prothmousa me to prohgoumeno kourema ths !!!

Μελινάκι είπε...

Eyxaristv poly koritsaki m evales kai anonimia dn 3erw p se leene :P

antopatitofeo είπε...

Αηδία δεν της πηγαίνει καθόλου το κοντό + πολύ ωραίο άρθροοοο! χΔ