1/8/12

Γύρισα + ΕΧΩ ΝΕΥΡΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΣΤΟ STARDOLL

Γεια σε όλους!
Τι κάνετε? Ελπίζω όλα καλά.

Χθες γύρισα από την κατασκήνωση, όπου πέρασα τέλεια, και επειδή πολλές με ρωτάτε, ΝΑΙ, η κατασκήνωση είναι στην  Χαλκιδική. Από ότι έμαθα, όσο έλειπα, όλα πήγαν μια χαρά με το blog. Τώρα, θα ξαναφύγω τον 15Αύγουστο για Κρήτη (με αεροπλάνο και φοβάμαι ΠΟΛΥ), αλλά θα συνεχίσω να μπαίνω στο internet από το ξενοδοχείο. Αν ξέρετε καμιά ωραία παραλία, ή ωραίο μέρος στην Κρήτη, πείτε μου στα σχόλια!

Τώρα, στο άλλο θέμα μας. Σήμερα, που μπήκα στο stardoll, μου ήρθε το εξής μήνυμα, το οποίο με εκνεύρισε πάάάρα πολύ:



Εντάξη , ξέρω ότι πολλοί στο stardoll είναι με το τσιγάρο στο στόμα, κάτι που θεωρώ μεγάλη μα...  , βλακεία τέλος πάντων, αλλά όχι να τα πουλάτε κιόλας. Το κάθε μικρό παιδάκι μπορεί να σκεφτεί "αα, η μαμα/ ο μπαμπάς καπνίζει, ας πάρω και εγώ ένα τσιγάρο στο stardoll να καπνίζω και εγώ και έτσι όλοι θα νομίζουν ότι είμαι μεγάλος/η" 
Κατά τη γνώμη μου, είναι κατάντια να έχεις τσιγάρο στο stardoll., και ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΠΙΑ! ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ!

Αυτά από εμένα και περιμένω τη γνώμη σας για αυτό το θέμα σε σχόλια.

Φιλιά
Εύα

15 σχόλια:

omorfoula_1234 είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο γλυκιά μου :( Δυστυχώς όπως το λές κατάντια! :/

Ξέρω αρκετές παραλίες όπως το ελαφονήσι και η πρεβελη!

Μελινάκι είπε...

Ναι.... ειναι κατάντια πλέον,
όλοι είναι με ένα τσιγάρο στο στόμα
(όχι μονο στο σδ)
ντροπη!

Ιωάννα Ζ. είπε...

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Τα μικρότερα παιδιά ή και ακόμα στην ηλικία μας πιστεύουν πως το κάπνισμα είναι καλό και τους κάνουν μάγκες ή σκληρούς ! Κάτι πρέπει να γίνει στο stardoll ... :|

antopatitofeo είπε...

Καλώς ήρθες :) Όντως αυτό με το τσιγάρο είναι πολύ άσχημο :) Μπα δεν ξέρω μέρη στην Κρήτη :) Αλλά μην ανησυχείς με το αεροπλάνο! Εγώ να φανταστείς την πρώτη μου πτήση την έκανα τριών μηνών που ήμουν πολύ ευαίσθητο σαν μωρό και ζω χΔ

Ανώνυμος είπε...

Ξου ξουτ τσιγάρο!Μακριά από μας!

Ανώνυμος είπε...

αν ομως ο αλλος καπνιζει στην πραγματικη ζωη του δεν εχει το δικαιωμα να το κανει και στο σταρδολλ......?

Best Liza είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο!Πραγματικά κατάντια! Ακόμα και σε έναν εικονικό κόσμο κάποιοι θέλουν να πουλήσουν την ψευτομαγιά τους πέρνοντας ένα τσιγάρο! Να φανταστείς εμένα ένα κορίτσι με ρώτησε αν μπορώ να της φτιάξω! (Φυσικά αρνήθηκα) :)

Ανώνυμος είπε...

Καταντια και ιν ριαλ ειναι αυτο το πραγμα,πηγα το πρωι στο supermarket να παρω κατι και ειδα τουλαχιστον 10 παιδια(13-)να καπνιζουν,ε μα πια!Αλλα και στο Stardoll καταντια ειναι!Στο αλλο θεμα,πανε Χανια ειναι τελεια,στο ελαφονησι εχει τελειες παραλιες.(και εγω θα παω μετα το 15αυγουστο)Και μια τελευταια ερωτηση,σε ποια κατασκηνωση πηγες?(χαλκιδικη μενω και εγω και μπορει να ειναι αυτη που πηγα περσι)

viktoria DIAM είπε...

Σημφονω απολητοσ..............Καλα πλακα μασ κανουν τσιγαρα στο stardoll ελεος σε λιγο αν το πανε ετσι θα βγαλουν και.............

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ(που δεν ειχα καθολου)
ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ ...
ΚΑΤΙ ΤΣΙΓΑΡΑ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

milame oli i flili m sto stardolll tsigaro blakies milame blakies 8a bro ton proto p to dimiourgise kai 8a ton skotoso ime 10 xronon pedi ti na blepo aytes tis aidieas

Ανώνυμος είπε...

δικιο έχεις όλοι στο stardoll ή τουλαχιστον οι πιο πολλοί πέρνουν τσιγάρο νομίζοντας πως ετσι ειναι μάγκες αλλά στο stardoll υπάρχουν και μικρά παιδιά και αυτο δεν το καταλαβαινουν γιατι πολύ απλά ειναι μά.....

Ανώνυμος είπε...

den kserete ti kakes leksis exo ma8i sto stardoll stin arxi ikseera mono dio ie 10

Ανώνυμος είπε...

Αλείθεια με τις μανιες τους με τα τσιγαρα εγω εφτιαξα ενα αλλα δεν το φοραω!

Irini M. είπε...

Λοιπον ειμαι απολυτα συμφωνη με τις προλαλησασες!!! Τι ειναι αυτα;;; Ενα παρομοιο μυνημα ηρθε και σε 'μενα απο μια medoll -δεν μπορω να αποκαλυψω το ονομα της-. Δεν ειναι λογικο. Ημαρτον να καταντησει το stardoll μερος για καταχρηστικους. Οι μαγκιες αλλου! Το stardoll το λατρευουμε και δεν θα αφησουμε τιποτα να πεσει. Θελω να απαντησετε για την γνωμη σας!