6/8/12

ΨΑΧΝΟΥΜΕ WRITERS

Γεια σας!
Ψάχνουμε κορίτσια που να είναι άνω των 11 χρονών, να είναι follower στο blog, να έχουν εμπειρία, να ξέρουν printscreen και να είναι καλές στην ορθογραφία για να γράφουν στο blog για τα εξής θέματα:

1. Superstar κούκλες
2. Συνολάκια (1 ή 2 φορές την εβδομάδα)
3. Ανέκδοτο της ημέρας
4. Συνεντεύξεις

Αν ενδιαφέρεστε, συμπληρώστε την εξής φόρμα σε σχόλιο

1. Όνομα στο stardoll
2.  Επίπεδο starpoints
3. link από κάπου που έχεις γράψει
4. Θέμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι
5. Ηλικία
6. Πόσο καιρό είσαι στο stardoll


Αυτά για σήμερα!
Φιλάκια!
Εύα

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν λες εμπειρία εννοείς να έχουν ξαναγράψει σε άλλο blog;

Ανώνυμος είπε...

1. Όνομα στο stardoll aggelos_pitsas
2. Επίπεδο starpoints 14
3. link από κάπου που έχεις γράψει palia egrafa gia auto dn thumamai link =/
4. Θέμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι sunenteu3eis
5. Ηλικία 10 [dn peirazei etsi? =/]
6. Πόσο καιρό είσαι στο stardoll peripou 2 xronia

an me thes gia writer idopioise me!

Ιωάννα Ζ. είπε...

@ανώνυμε #1 ναι! :)

ulazas1 είπε...

1. Όνομα στο stardoll ulazas1
2. Επίπεδο starpoints 43 επιπεδο
3. link από κάπου που έχεις γράψει εχω γραψει σε αρκετα blogs(stardoll in greece κ.α.)καιεχω την καταλληλη εμπειρια
4. Θέμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι Συνεντευξεις,ισως που οι νικητριες να βγαινουν απο διαγωνισμους!
5. Ηλικία ειμαι 13 χρονων
6. Πόσο καιρό είσαι στο stardoll ειμαι 2,5 χρονια!

Ανώνυμος είπε...

aggelos_pitsa pos yinete na eic duo xronia enw sthn suite c leei oti eic apo to 2012?-.-

nansy7 είπε...

Συγγνωμη αλλα για ανέκδοτο της ημέρας έχετε ραητερ.απλα είμαι σε διακοπές-.-

Seetjade01 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
hanah-beauty είπε...

1.hanah-beauty
2. 49 επίπεδο
3. http://stardoll-beauty-tips.blogspot.gr/
4.Συνεντεύξεις
5. 13 χρονών
6. 1 χρόνο και 4 μήνες

xaraki2000 είπε...

Γειά σας!Το όνομα μου στο stardoll είναι xaraki2000.Είμαι στο επίπεδο 34. Έχω γράψει σε πολλά blog!Αυτό είναι ένα link από ένα blog που θα γράψω πάλι τον σεπτεμβριο:http://stardoll-4-us-in-greece.blogspot.gr/2012/06/e.html.
Θα ήθελα να γράφω για συνεντέυξεις.Είμαι 12 χρόνων και παίζω stardoll από 12/11/2012.

Ανώνυμος είπε...

1.laura10Rocker
2.35
3.γράφω σε 2 blogs και έχω και δικά μου
4.συνεντεύξεις
5.12,5
6.πάνω από 1 χρόνο