3/9/12

Νέα Archive!

Γεια σας. Βγήκαν νέα Archive. Πωπώώ είμαι πολύ κουρασμένη , μπερδεμένη , πιεσμένη. Κατέβασα ένα παιχνίδι και θέλω να κατεβάσω κι άλλα πράάάγματα που σχετίζονται με αυτό. Και αυτό είναι το θέέέέέέμααα μου! Ότι κατεβάζω κάποια , αλλά τα κυριότερα δεν κατεβάζονται. ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΑΝΘΡΩΠΟΟΟΟΟΟΟ (Όχι οτι καταλάβατε εσείς τίποτα από αυτά που λέω , αλλά ας πω μόνο πως το παιχνίδι είναι το Sims 3 που το είχα μόνο στο ένα λάπτοπ και το κατέβασα και στο δεύτεροο) Τέλος πάντων. Ξέφυγα τελείως. By the way βαρέθηκα λίγο το Stardoll είμαι κολλημένη με το Sims 3 και είμαι πεισματάρα γι'αυτό έχω τα νεύρα μου και θέλω οπωσδήποτε να καταφέρω να κάνω αυτό που προπαθώ. ΑΛΛΙΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΦΑΕΙ ΠΙΣΤΟΛΙΑΑΑ.

Και τώρα που τελείωσα με τα παράπονα μου , τα πείσματα μου , τα προβλήματα μουυ κ.λ.π. , κ.λ.π. , κ.λ.π. , κ.λ.π. (το κόβω με τα κ.λ.π χΔ) ας πάμε στα νέα Archivάκιαα μααςς.



 
Σας αρέσουν;
 
Εγώ δεν έχω χρόνο ούτε καν να τα κοιτάάξωω..!
 
 
Φιλιά
 
antopatitofeo
 
 
 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

να σου πω μονο για το προβλημα σου με το παιχνιδι:εγω εχω το sims 2.....τεσπα αυτο δεν εχει σχεση ! τωρα θα σου πω αυτο σχετικα με το παιχνιδι:καταλαβαινω πως νοιωθεις γιατι να σου πω κατι ; ξερεις εγω τι τραβηξα μεχρι να κατεβασω βιντεο στο MP3 μου ; ωρες ολοκληρες πανω απο την οθονη και τιποτα ! δεν τα παιζω τα βιντεο ! τα προσπαθησα ΟΟΟΟΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! γιαυτο αν δεν μπορεις και τα εχεις προσπαθησει ολα σταματα γιατι ο υπολογιστης δεν ειναι σαν τη ζωη ! xD ! bb !