25/9/12

Μακιγιαζ απο BestIwanna τελος.. *ΔΙΑΒΑΣΤΕ*

Γεια σας, BestIwanna εδώ μετά από αρκετό καιρό.
Όπως κάποιο ξέρετε εδώ και αρκετούς μήνες γράφω για βίντεο μακιγιάζ...
[Σε 1-2 μήνες θα έκλεινα χρόνο!]
Πλέον όμως, λόγω περιορισμένου χρόνου.. θα γράφω σπάνια αλλά σκέφτηκα κάτι άλλο.

Θα μου στέλνετε εσείς το βίντεο μακιγιάζ σας ή το μακιγιάζ σε εικόνες αναλυτικά κι εγώ θα δίνω credit φυσικά και θα το δημοσιεύω.
Έτσι θα δώσω την ευκαιρία σε αρκετά ταλαντούχα κορίτσια να δημοσιεύσουν το μακιγιάζ τους!

Μπορείτε να μου στείλετε τα μακιγιάζ στο email μου κάνοντας κλικ εδώ.

Θα διαβάσω όλα τα mail... και ελπίζω να έχω ανταπόκριση!

Φιλιά πολλά.
Θα τα ξαναπούμε σύντομα!


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xazh idea

Joanna Styles είπε...

εχε χΑΡΗ που ειναι δημοσιως... αλλιως θα σου κατεβαζα ολα τα καντηλια της Μητροπολης..
ζωον -.-

Ανώνυμος είπε...

pl magkaki to paizeis

Ανώνυμος είπε...

nai re fovh9hka tr...

Joanna Styles είπε...

δεν το παιζω ΚΑΘΟΛΟΥ μαγκακι απλα βαρεθηκα να βλεπω ασχημα comments απο κατι παλιοκακομαθημενα ΣΑΝ Κ ΕΣΕΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

mpla mpla mpla...

Ανώνυμος είπε...

katatxin mazepse ton tono s.den tha peis esu ti ein k ti den ein o kathenas!