2/9/12

Επιλογή της Ημέρας..

Γεία σας τι κάνετε καλό μήνα . Λοιπόν πρώτα από  όλα συγνώμη που δεν έγραφα σχεδόν για 1 εβδομάδα από εδώ και πέρα θα προσπαθήσω να  γράφω στην ώρα μου. Η  χθεσινή επιλογή της Ημέρας είναι μια μπλούζα  από το μαγαζί  Pretty n ' Love και κοστίζει 10 stardollars.

Η επιλογή της ημέρας
Η βαθμολογία μου είναι 3/5.
Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει
το σχίσιμο που έχει προς τα μέσα και 
το  σχέδιο πάνω στην μπλούζα.




                                                                    Να και ένα τραγούδι που μου έχει κολλήσει ...
                                                                                  http://www.youtube.com/watch?v=iB2tVF-Xm60

                                                     
                                                                        Φιλάκια....
                                                                                      Anto11000...



Δεν υπάρχουν σχόλια: