12/9/12

ΟΟΟΟΟΟΧΧΧΧΧΧΧΙΙΙΙΙΙΙΙ

ΟΧΙ , ΟΧΙ , ΟΧΙ , ΟΧΙ , ΟΧΙ , ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο-ΧΙ! Δεν θέέλωω να πάω στο Γυμνάάάάσιοο :'(
Είναι τελείως χάλια. Δεν είναι οικεία. Οι δάσκαλοι είναι σαν μας βάζουν στην σειρά για σφαγή. Δεν θέέέλωωω. Και το κτήριο είναι άθλιο. Και είναι και μαζί το Τεχνικό Λύκειο. Που σημαίνει μεγάλα κολοπαίδια -.- Ουμφφφ θέλω να γίνω πάλι πρωτάάάάάκιιιιιιι :'( Που σε είχαν στα πούπουλα και στα χαιδέματα..... ΟΥΥΜΦΦΦΦ ΚΑΙ ΠΑΛΙΙΙ ΟΥΥΜΦΦΦΦ. Τι στο καλό να κάνωωω. Και πονάει και ο ώμος μου τόσα βιβλία που μας φόρτωσαν. Λες και είμασταν γαιδούρια. Καμία τσάντα δεν τα χώρεσε όλα. Οι τσάντες είχαν βάρος βαλιτσών ταξιδιού και κουβαλούσαμε και στα χέρια άλλη μια στοίβα. Και το αστείο της ημέρας χΔ (μην γελάσετε πολύ λυπηθείτε με) Έπεσα κάτω με τέτοιο βάρος. Όχι να το παινεθώ , αλλά προσέχω το σώμα μου. Δηλαδή το μόνο που δεν είμαι είναι χοντρή και βαρβάτη για να αντέξω αυτό το βάρος. Και εκεί που είχα φορτώσει την τσάντα στον ώμο έπρεπε να σκύψω να πάρα και από το πάτωμα την στοίβα που είχε μείνει για τα χέρια. Πώς η άμοιρη; Πάω να σκύψω και με τέτοιο βάρος πέφτω ανάσκελα. Αλλά το πιο αστείο είναι το χαζό της τάξης μας. Αυτός στο Δημοτικό ερχόταν μόνο μία φορά τους τρεις μήνες στο σχολείο. Και έχει και ένα αστείο κούρεμα , τα δόντια του πετάγονται έξω και ενώ οι άλλοι σκάνε αυτός φοράει 5 μπουφάν (τελείως άκυρη κατάάστασηη) . Και σήμερα ο κακομοίρης για τα βιβλία είχε μια πλαστική τσαντούλα που σκιζόταν από παντού! Χαχαχαχαχαχα το γέλιο που έριξα δεν υπάρχει. Του χυνόντουσαν στο πάτωμα και τα παιδιά προσπαθούσαν να το βοηθήσουν.Έβαλα τις φωνές σε 2 αγόρια (νέοι συμμαθητές , αλλά τους ήξερα λίγο). Ο ένας είπε στην Λίζα: Ε εσύ ψωνάρα η τσάντα σου είναι ανοιχτή (πώς να κλείσει η άμοιρη η τσάντα με τόσα βιβλία;;;;;;;;;;;;;;;;;;;) . Ε εκεί τα πήρα και δεν θυμάμαι καν τι του είπα. Ένα άλλο ηλίθειο περνούσε από πίσω μας (εμένα και της Λίζας) και έλεγε στο άλλο το βλαμμένο τον φίλο του: πρόσεχε φίλε αυτές έχουν υπερφυσικές δυνάμεις , να περάσουμε γρήγορα να μην μας καταλάβουν. Και έλεγε και σε όλους πως έχουμε υπερφυσικές δυνάμεις. Ε καλά αυτόν τον πλακώσαμε και οι δύο μαζί.  Χαχαχα το show μας ήταν ότι κάναμε την είσοδο μας στο σχολείο μαζί με τον μεγαλύτερο ξάδερφο μας (πάει τρίτη γυμνασίου τώρα αυτός). Φάση να βλέπεις κάτι βλέμματα (2 κορίτσια πρωτάκια με ένα αγόρι τρίτης να μπαίνουν μαζί στο σχολείο) . Καλά εγώ όταν γυρίσαμε σπίτι είχα τέτοια νεύρα... γκάριζα και έλεγα τους καθηγητές ζώα. Ηλίθειους. Εγώ ένα δωδεκάχρονο περισσότερο μυαλό έχω να σκεφτώ πως ένα κορίτσι δεν μπορεί να σηκώσει τόσο βάρος. Η μαμά μου έλεγε ηρέμησε παιδί μου. Κι εγώ ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΩ! ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ! ΠΟΝΕΣΑΝ ΟΙ ΩΜΟΙ ΜΟΥ! Και άλλα και άλλα που δεν θυμάμαι. Όχι εντάξει είχε φάση σήμερα , αλλά δεν μου άρεσε το σχολείοοο :(
Και τώρα να θυμηθώ γιατί έγραψα την ανάρτησηηη... ΑΧΑ για τα +30% Stardollars άμα αγοράσουμε Stardollars μέχρι την Κυριακή Ιδού:
























Εντάξει δεν έχω και πολλή όρεξη για Stardoll. Έληξε και το Superstar μου και μέχρι τα Χριστούγεννα δεν θέλω να ξανακάνω , γιατί θα έχω σχολεία και διαβάσματα. Μπήκα μόνο για να γράψω και θα γράψω κι άλλα σε άλλες αναρτήσεις!

Φιλιά και πείτε μου την γνώμη σας για το Γυμνάσιο μου και γενικά με την κειμενάρα που έγραψα τελείως αυθόρμητα στα σχόλια!

Φιλάκια
antopatitofeo

 

17 σχόλια:

Ιωάννα Ζ. είπε...

τι λες καλεε? μια χαρα ειναι τ γυμασιο;3

3η γυμνασιου φετος ohh yeahxD

Ανώνυμος είπε...

Ki egw prwtaki san esena. ok kalo to gumnasio alla ta vivlia... ontws eiani polla varia... ki emas mas ta edwsan se sakoules k mas eipan na tis kratame apo katw na mhn skistoun xD. ee loipon... skisthkan xD...

Erminaa♥ είπε...

Εγώ έκτη πάω :Ρ Αλλά κ έμενα μ έπεσαν στις σκάλες κ άντε να τα μαζέψεις μετά xD

Sunnylyna123 είπε...

Χαχαχα ωραία ανάρτηση ;) εγώ τώρα πάω δευτέρα...είναι ακόμη αρχή μην κρίνεις απο το εξώφυλλο;) θα σου αρέσει μετά...αλλά έχει και εσύ δίκιο δεν συγκρίνετε τώρα το Δημοτικό με το Γυμνάσιο...απλά ήταν μια ατυχία της στιγμής :P Καλή Σχολική Χρονιά κουκλίτσα μου εύχομαι να σου πάνε όλα καλά :) και υπομονή ;)♥

Best Liza είπε...

Kαλά εγλω πιστεύω πως δεν είναι και τόσο χάλια! Απλώςς.....ειναί διαφορετικά από το δημοτικό! ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ! Ααα το κακο του κτητίου είναι πως δεν μπορείς να μπεις μέσα στις τουαλέτες! Είναι παντου μουτζουρομένα και εμμμ... να.. μυρίζει λίγο ... κάπως....!

nansy7 είπε...

Και εγω έτσι ακριβώς αισθανομουν τους πρώτους μήνες..έβλεπα το δημοτικό και ήθελα να γυρίσω σε αυτο τοοοοοσο πολυ:(είχα περάσει 6 χρόνια εκει και ήμουν συνηθισμένη..όλα στο συμβασιούχοι μου φαίνονταν τρομακτικά και ότι δεν θα γελούσε με όσο είχαμε γέασει στην έκτη:Ρτελικα με τον καιρό συνηθίσαμε,είχαμε το γέλιο μέσα στην τάξη και προσπαθούσα με να το χαρούμε όσο πιο πολυ μπορούσαμε...αυτά τα χρόνια δεν θα τα ξανά ζήσουμε *.* <3

nansy7 είπε...

Εκει που λέω συμβασιούχοι εννοώ γυμνάσιο μετά γελούσαμε και μετά γελάσει :ρ ειναι το autocorrect απο το iPad :(

antopatitofeo είπε...

Χαχά Ιωάννα είσαι σίγουρη;Για θυμήσου πώς ήταν η πρώτη σου μέρα ως πρωτάάκι... χΔ

Ανώνυμη χαχα εμάς ρε μας τα έδωσαν στα χέρια και άμα κάποιος είχε πολύ μικρή τσάντα θα τα ουβαλούσε έτσι.Φάση στην αρχή για να μας τα βάλουν "άνοιξε τα χέρια" (περιμένουμε και μεις κανά χάρακα χΔ)

Erminaa χαχχαχα , καταλαβαίνω! χΔ

Ευχαριστώ Sunnylynna!:) Είσαι η δεύτερη που μου λες καλά λόγια! Ευχαριστώ πολύ επίσης!

Αυτό είναι το κακό Λίζα παιδί μου.Πως είναι ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ -.-

Nansy7 κάπως έτσι αισθάνομαι κι εγώ :( Τουλάχιστον είσαι το τρίτο άτομο που μου λες καλά πράγματα!

Ανώνυμος είπε...

πωπω τι τραβας:/μν ανυσηχεις ομως αργοτερα ολα θα στρωσουν:) εγω φετος 2α γυμνασιου και μας εδωσαν μια σακουλα με 19 βιβλιαρακια...ασε που μεχρι να παω στο σπιτι να αφησω τα βιβλια:20 λεπτα η διαδρομη+40 σκαλοπατια....τα χερακια μου σημερα πονανε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ:/ παντως μην ανυσηχεις...αργοτερα θα σου αρεσει:κατ'αρχην στο δημοτικο με το που μπεναμε στην ταξη καναμε μαθημα...στο γυμνασιο ενα μηνα ειμαστε τουριστες....και για τους "χιμπατζητζες" της ταξης σου μην ασχολεισαι...αυτα σιγουρα θα μεινουν...εσυ θα'σαι 1η λυκειου και αυτα θα παλευουν στην 1η γυμνασιου...:)♥
depy

antopatitofeo είπε...

Μόνο 19; Εμάς 27! Μπορεί και παραπάνω! Χαχά οκ :)

Best Liza είπε...

Xαχα την μεγαλύτερη φάση την είχε όταν έρχοντουσαν όλοι και μου έλεγαν : Kάτι πήρε το αυτί πως έχεις υπερφυσικές δυναμεις! Αλήθεια είναι ? Για να μου σπάσουν τα νεύρα! Χαχαχα! Για τον άλλον που με είπε ψωνάρα χέστηκα! Απλά δεν τον ακουγα και για να μου τραβηξει την προσοχη με ειπε ψωναρα! Χχαχα χυμπατζιδεες?

Ιωάννα Ζ. είπε...

ναι την θυμαμαι και ηταν μια χαρα.. ηταν βεβαια τελειως διαφορετικα.. κ δν ηξερα σχεδον κανεναν αλλα τωρα μπορω να αναστατωσω ολο τ γυμνασιοοο!:ΡΡ

Valiapink13 είπε...

Συγνώμη κι όλας,φέτος σας δώσανε όλα τα βιβλία δωρεάν σε εσάς τα πρωτάκια, και παραπονιέστε κιόλας?Εμείς δηλαδή τι να πούμε πέρσι που τα αγοράσαμε όλα?Και δευτερον,το Γυμνασιο είναι τα καλύτερα χρόνια της ηλικίας σου.Όταν θα πας στην δευτερα γυμνασιου θα καταλαβεις οτι περσι περασες την καλυτερη χρονιά...Τρίτον,ακόμα δεν περασε η 1η εβδομάδα,δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για καποιο καθηγητης σου αν δεν περασει λιγος καιρός.Και σόρρυ κιόλας αλλα σιγά μην σας δώσανε πολλά!Εμείς πιο πολλά πήραμε από εσάς γιατί εκτός απο αυτά που πήρατε εσείς πήραμε και 2 παραπάνω βιβλία-τόμους!Δεν θέλω να δείξω κακιά,αλλά όπως κι εσύ τα είπες αυθόρμητα,έτσι τα λέω κι εγω xDDD

Evaki_11 είπε...

ΓΥΜΝΑΣΙΟ FOREVER! 3H ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ! ΠΕΡΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!

Ανώνυμος είπε...

kala na pathete kai to gumnasio einai souper

antopatitofeo είπε...

1ον Ιωάννα αλήθεια δεν είχες ούτε λίγο άγχος;
2ον valiapink13 οκ οκ μην δαγκώνεις! Την γνώμη μου και τα συναισθήματα μου είπα λολ.
3ον Χαχα Εύα αρχίζω και το παίρνω και με καλή ματιά τώρα!
4ον Ανώνυμε για ήρεμα λίίγοο για ήρεμααα ξεφεύγειςςς.

Ιωάννα Ζ. είπε...

καλε καθολουυ:Ρ
χαλαρααα;]