30/9/12

Συνέντευξη από την depy

Γεια σε όλους!
Λοιπόν όπως θυμάστε η depy ήταν η νικήτρια του διαγωνισμού μου οπότε της χρωστούσα μια συνέντευξη!  
Πάμε να την δούμε :
Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου
1)Κατ'αρχήν ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!Λοιπόν με λένε Δέσποινα και είμαι 12 χρονών.Πηγαίνω 2o γυμνασίου και μένω στα Γιαννιτσά Ν.Πέλλης.

Πως ανακάλυψες το stardoll? Τι σου αρέσει περισσότερο σε αυτό?
2)Το stardoll το ανακάλυψα μέσω μια φίλης μου.Έτσι είπα να το δοκιμάσω και από τότε μου άρεσε πολύ.

Ποια είναι η γνώμη σου για τις fake doll? 
3)Εγώ πιστεύω,ότι όταν δεν μπορείς να φτάσεις έναν άνθρωπο,προσπαθείς να τον φτάσεις κοροϊδεύοντας τον.Μπορείς να το θεωρήσεις ζήλια,μίσος ή ότι άλλο θες,όμως δεν πρέπει να κάτσεις να ασχοληθείς μαζί τους ούτε ένα δευτερόλεπτο.Δεν αξίζει.Πέφτεις άδικα στο επίπεδο τους.

Έχεις κάποια Ελληνίδα κούκλα σαν είδωλο στο stardoll και αν ναι γιατί?
4)Δεν έχω καμία Ελληνίδα κούκλα σαν είδωλο, προσπαθώ να φτιάξω ένα δικό μου και μοναδικό στυλ!Ωστόσο θαυμάζω  το στυλ της,την _sweetlena_ λόγω της μοναδικότητας του!

Σε ευχαριστούμε για τη συνέντευξη!
Παρακαλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: