18/9/12

Συνολάκι για non-superstars

Γεια σας παιδιά,μου λείψατε βρε!Πώς πάει το σχολείο,καλά...αλλά σχολείο είναι πόσο καλά να πηγαίνει.Λοιπόν ξέφυγα λίγο αλλά ήθελα να σπάσω τον πάγο.Είμαι πάλι εδώ με ένα συνολάκι για non-superstars,το οποίο θα χαρακτήριζα μοντέρνο cowgirlικο!Στην Αμερική τα κορίτσια ντύνονται έτσι(χωρίς το καπέλο φυσικά),αλλά θα μου πείτε το stardoll σου προσφέρει τόσα ρούχα,εσύ γιατί διαλέγεις τα πιο καθημερινά;Γιατί είμαι λίγο ρεαλίστρια και μέσα απο το στυλ μου στο stardoll πέρνω παράδειγμα για το στυλ μου στην καθημερινότητα.OK υπάρχουν φορές,βέβαια,που δημιουργώ εξωπραγματικά outfits,σήμερα διμηούργησα ένα καθημερινό γιατί μόλις ξεκίνησαν τα σχολεία,γυρίσαμε στη ρουτίνα και είμαι επηρεασμένη απο την πραγματικότητα,οπότε ελπίζω να σας αρέσει το σημερινό μου δημιούργιμα!

  
Υ.Γ:Το Outfit για non-superstars που δημιούρησα πριν μια εβδομάδα το αγόρασα!!!

Τα λέμε,                                                                             
ifigaineiaeffih(για όσους δεν ξέρουν το όνομά μου στο stardoll)


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

eleos kopela m apesio einai idea dn exeis apo sunolakia

Ανώνυμος είπε...

teleio! to latre4a!

Seetjade01 είπε...

Δεν θέλω να γίνω κακία ή σαν αυτούς τους ανώνυμους που πάνε και βρίζουν αλλά δεν μου αρέσει..απλά εγώ λέω την γνώμη μου..και να ξέρεις ότι γενικά σε συμπαθώ πολύ! ^.^

ifi_pinkfairy είπε...

seetjade01 prepei na 3ereis oti to sunolaki auto eprepe na to kanw to polu se mish wra opote htan polu viastikh douleia!ektimw para polu oti les thn gnwmh sou toso eugenika kai tetoiou eidous apo4eis opws h dikia sou me veltionoun!Euxaristw :)

Seetjade01 είπε...

prakalw tote! kai xairomai pou den egina kakia kai tetoia..!! ^.^

Ανώνυμος είπε...

seetjade einai kalutera apo ta dika s sorry kiolas