25/9/12

Συνολάκι για non-superstars!

  
Γεία σας,πώς είστε stardollmaniaκια μου;Όπως ξέρετε είμαι η Ιφιγένεια και είμαι πάλι εδώ με ένα κανούριο outfit για non-superstars!Λοιπόν,όπως βλέπετε το ντύσιμο μου είναι ροκ σήμερα γιατί άκουγα όλο το σαββατοκύριακο μουσική,όχι μόνο ροκ φυσικά,και επηρεάστηκα.Το ντύσιμο μου είναι ακριβό αλλά δεν είναι ανάγκη να το φορέσετε,αν σας αρέσει,έτσι ακριβώς,μπορείτε να κάνατε κάποιες παραλλαγές συμφωνα με τα ρούχα και αξεσουάρ που έχετε και το γούστο σας.Απολαύστε το συνολάκι μου,απο εμένα πολλά φιλιά!



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

DEN TO EXEIS ME TA SUNOLAKIA FUGE APO TO BLOG H ALLA3E 9EMA

Ανώνυμος είπε...

dn to exeis me ta sunolakia telos.

Evaki_11 είπε...

einai uperoxo! stamata epitelous anwnume gt an pw tn 9eio m p doulevei stin diw3i ilektronikou eglimatos KAI BOREI NA EDOPISEI POIOS EISAI POY MENEIS KAI TA PADA, KAI NA EIDOPOIHSEI TOYS GONEIS SOU!