15/9/12

Συνολάκι για Superstar αλά...Demi!

Γεία σας,τι κάνετε;Ελπίζω να είστε καλά!Λοιπόν ετοίμασα ένα συνολάκι αλλά θα το ομολογήσω...δεν το σκέφτηκα εγώ.Το εμπνεύστηκα απο την αγαπημένη μου τραγουδήστρια και καινούρια κριτή του X Factor USA,Demi Lovato!Πριν απο καιρό είχε κάνει συναυλία σε ένα φεστιβάλ στη Χιλή,έτσι εγώ δημιοόυργησα με ρούχα και αξερσουάρ του stardoll το συνολάκι που φορούσε.Παρακάτω θα δείτε το συνολάκι μου,τα πράγματα που χρησιμοποίησα,αλλά και την ίδια την Demi Να φοράει το πρωτότυπο outfit,επίσης σας έχω και σε βίντεο όλη την συναυλία.Ελπίζω να σας αρέσει,απολαύστε τα!




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

siga mh dwsw 70 sd gia na parw ena sunolaki p einai toso xalia oso auto. ma giati dn allazeis 9ema? afou dn to exeis

nansy7 είπε...

to ekanes na miazeis poly me ths ntemhs :))!wraioo

Ανώνυμος είπε...

einaj sxedon to idio!bravo teleio!

Anto11000 είπε...

Είναι τέλειο σύνολο και μπράβο το έκανες να μοιάζει ίδιο με της Demi...