27/10/12

Εκπληκτικές και ταυτοχρόνως παράξενες ζωγραφιές 3D

Hey guys♥ Τι κάνετε? Πώς είστε? Εγώ υπέροχα, 3 μέρες καθόμαστε -αγνοώ το γεγονός της παρέλασης, υποχρέωση μας είναι- και σε 3 μέρες είναι τα γενέθλια μου, οπότε γιατί να μην είμαι καλά?;ρ
Λοιπόν, για να μην σας κουράζω, θα μπω κατευθείαν στο θέμα!:]


Αν υπάρχουν ορισμένοι ταλαντούχοι καλλιτέχνες που είναι καλοί στο να παίζουν με τις οφθαλμαπάτες, ο Ramon Bruin είναι σίγουρα ένας από αυτούς! Ο Ολλανδός καλλιτέχνης έχει δημιουργήσει μερικές εκπληκτικές 3D ζωγραφιές φιδιών, πτηνών και εντόμων χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζει αναμόρφωση. Προσθέτοντας μερικές ακόμη πινελιές με διάφορα αντικείμενα, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως τα σχέδια του μοιάζουν σαν να «ζωντανεύουν»…

Απολαύστε !



































Και όμως, είναι απλά ζωγραφιές!

Ελπίζω να σας άρεσε! Περιμένω σχόλια!

Υ.Γ. Προς την κοπέλα που μου ζήτησε να γράφω για κινητά, χίλια συγνώμη δεν είχε πολλά και καλά! Μόνο δύο βρήκα!:|



ΦΙΛΙΑ:*

6 σχόλια:

Αγγελική είπε...

Δεν υπάρχουν αυτές οι ζωγραφιές!!!Ծ_Ծ

IreneKatsadima1 είπε...

Καλε τι ζητας συγνωμη? Αυτο το αρθρο με τις ζωγραφιες ειναι πολυ καλυτερο! Πολυ καλη ιδεα!

Best Liza είπε...

Υπέροχο άρθρο και υπέροχες οι ζωγραφιές! Όποιο θέμα κια έχεις καταφέρνεις πάντα να ξεχωρίζεις γλυκιά μου! :)

Ανώνυμος είπε...

Αν το σκεφτεί κανείς το δύσκολο είναι το να βάλεις σωστά την σκιά...Τα άλλα είναι ευκολούτσικα...
Ανώνυμη

Ανώνυμος είπε...

Ααα αυτό με το τσακισμένο χαρτί το έχω κάνει και εγώ στο τετράδιό μου :D Και οι φίλες μου νόμιζαν ότι είφα τσακίσει την σελίδα xD

Ανώνυμος είπε...

poco teleio omwc *.*