15/10/12

Αποτελέσματα

Γεια σας♥
Συγχωρέστε με πραγματικά που αργώ για τα αποτελέσματα αλλά έχω φουλ πρόγραμμα κάθε μέρα και έχω να μπω σχεδόν μια βδομάδα..
Πριν,πούμε τα αποτελέσματα θέλω να καλωσορίσω την νέα writer anastasiarts στο blog!'
Τώρα πάμε στο θέμα μας..Απ'ότι είδα ο διαγωνισμός δεν είχε και πολλές συμμετοχές αλλά αρκούμε σε αυτό αφού είναι αρχή ακόμα.
Η νικήτρια είναι η shakira.2001 :

Το έπαθλο σου θα είναι μια συνέντευξη αφού αυτό το καιρό δεν έχω περιθώρια για άλλα έξοδα στο sd:/ 
Ο νέος διαγωνισμός θα μπει την παρασκευή αφού έχουμε καθυστερήσει πολύ.
Σας αγαπώ πολύ
Χαριτίνη☺

6 σχόλια:

Anastasia♥ είπε...

Καστανόξαθα μάτια? ο.Ο Το λέμε? (απλά το ακούω πρώτη φορά για μάτια, συνήθως για μαλλιά το λένε) Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ Χαριτίνη + Συγχαρητήρια στη νικήτρια! :)

Ανώνυμος είπε...

kastanoksantha matia??

Ανώνυμος είπε...

hali mauroo ti allo 6a do???

Ανώνυμος είπε...

Α.. οκ και εγω ειμαι πριγκηπισα ρε με κανεις και την κουκλαρα και την ''διθεν' πολυασχολη με κιθαρα πιανο αρμονιο ναι ναι σε πιστεψα τωρα.. και το ''γραφικα' ειναι out γτ δεν ακουγεται ωραια εισαι ΕΛΕΟς και σταματα να κλεβεις ιδεες για μπανερ ξες δνε ειναι ολοι ζαβλακομενα για να σε πιστευουν !!!!!!

Χαριτίνη είπε...

Ελπίζω να μην περιμένεις να πέσω στο επίπεδο σου "ανώνυμε"

IreneKatsadima1 είπε...

Χαριτινη, δεν νομιζω να το ειπε για εσενα.