24/10/12

Επιλογή της Ημέρας..=]

Γεία  σας τι κάνετε? Αύριο εγώ δεν έχω σχολείο έχουμε την γιορτή για την 28 Οκτωβρίου...=)Και την Παρασκευή γιατί είναι αγίου Δημητρίου=))) Και είμαι πολύ χαρούμενη.Λοιπόν  η σημερινή επιλογή της ημέρας είναι μια υπέροχη μπλούζα από το καινούργιο μαγαζί  Chloe και κοστίζει 18 stardollars.

Η επιλογή της ημέρας
Η βαθμολογία μου είναι 5/5.
Είναι μια απλή αλλά καλή μπλούζα,
το σχέδιο με τα γράμματα που λέει 
'LOVE' είναι πολύ ωραίο.



Αυτά...=)
 Φιλάκια...=]
    Anto11000....♥

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αληθεια;;;;;;;;;;;;;;;;;;Αυριο ειναι κλειστα τα σχολεια;;;;;;Εμας δεν θα κλεισουν :(.Απλως την Παρασκευη θα κανουμε μια μικρη γιορτη στην ταξη.Tecpa,το blog σας ειναι τελειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Χθες το πρωτοειδα και εχω ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ειναι απλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Σε αυτο το blog μου αρεσει πιο πολυ που καθε μερα γραφετε αρθρα(στο blog ενοω)!!!!

Φιλακια,
GlossyStarGirl9

Anto11000 είπε...

Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια..=)

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλω γλυκια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Φιλακια,
GlossyStarGirl9