5/10/12

Αποτελέσματα!

Καλησπέρα παιδάκια
Ίσως προσέξατε στο εορτολόγιο ότι σήμερα έχω τη γιορτή μου (♥_♥)
Ας πάμε στο θέμα μας..Σήμερα βγήκαν τα αποτελέσματα για τον διαγωνισμό,της διαφημιστικής καμπάνιας που σας είχα ζητήσει..

Οι συμμετοχές είναι οι εξής :
Anastasiarts • http://imm.io/GeqQ

Την πρώτη θέση παίρνει :
Η anastasiarts - έπαθλο 50 stardollars

Και την δεύτερη θέση παίρνουν οι :
• shakira.2001

• BestIwanna  

Και παίρνουν από 15 stardollars η καθεμιά


O νέος διαγωνισμός θα μπει σήμερα το βράδυ!
Συγχαρητήρια στις νικήτριες,και φυσικά σε όλες τις κοπέλες που συμμετείχαν!
Γιατί,μην ξεχνάτε : Η προσπάθεια μετράει!

Χαριτίνη 

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Anastasiarts δεν το εφτια3ε μονη της εχω δει το graphic σε αλλο blog. αλλα το καλυτερο ηταν της fairy_despoina. και ελεος η ιωαννα βγηκε 3η? ηταν χαλια στο δικο της.

Ανώνυμος είπε...

iouu ti skata to trito...to proto omos ta spaei

Ανώνυμος είπε...

to 1o einai antigrafh 100% alla to 3o k to 2o einai pragmatika xalia. to kalutero einai ths fairy_despoina.

Ανώνυμος είπε...

tha eprele tis fairy_despoina na einai deutero kai tis shakira.2001 trito.tis bestiwanna na min empaine katholou.n rotiso afou lete oti einai antigrafi to proto apo p to eidate?

Χαριτίνη είπε...

Λοιπόν! Κατά τη δική μου γνώμη της fairy_despoina είναι ξεπεταγμένο graphic των 5 λεπτών.Μπορεί να κάνει καλύτερα πράγματα και για αυτό δεν ήμουν τόσο αντικειμενική!

Και αν δεν δω με τα μάτια μου ότι η Αναστασία αντέγραψε δεν θα το πιστέψω.Πείτε μου τώρα που το είδατε!

Anastasia♥ είπε...

Για μισό λεπτό ρε παιδιά! Τι ακριβώς αντέγραψα, μου λέτε?

Το πρόσωπο είναι της κούκλας μου, το παντελόνι υπάρχει στο starplaza, τα μαλλιά είναι δικ΄μου και φαίνεται γιατί είναι σχετικά πρόχειρα και η πόζα είναι εντελώς δική μου!!

Αν θέλετε (και κυρίως εσύ Χαριτίνη) μπορώ να ανεβάσω το αρχείο *psd (photoshop) στο οποίο φαίνονται ξεκάθαρα όλα τα layers και ο τρόπος που το έφτιαξα.

Αλλά πολύ φοβάμαι ότι αυτοί που με κατηγορούν και μάλιστα φοβούνται να πουν το όνομά τους, δεν έχουν ιδέα από graphics.

Anyway κούκλες, περιμένω link από το blog που "αντέγραψα" >.<

shakira penny είπε...

ευχαριστω και επισης η πρωτη κοπελα δε εκλεψε κατι μη τη κατηγορειται!


Shakira.2001

Ανώνυμος είπε...

paidia to 3o graphic megalh vlakeia de eprepe a mpei katholou!To 1o kai to 2o m aresei poli!!

Ανώνυμος είπε...

μια χαρα ειναι και το τριτο μονο που θελω να μαθω ποτε θα βαλεις αλλο διαγωνισμο soyper_diva