8/10/12

Νέος διαγωνισμός!

Γεια σας,
στεναχωρήθηκα λίγο γιατί άκουσα κακά λόγια για πολλά graphics στον προηγούμενο διαγωνισμό.
Απλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να είστε λίγο ποιο ευγενικοί,και εγώ θεωρώ ότι ξέρω να κρίνω ένα graphic αφού φτιάχνω και εγώ.
Τέλος πάντως πάμε στον νέο μας διαγωνισμό.
Θέλω να φτιάξετε ένα "βιογραφικό" του εαυτού σας.
Δηλαδή θέλω μια photo της κούκλας σας,και σε 3-4 σειρές να παρουσιάσετε τον εαυτό σας.
Μπορείτε να προσθέσετε graphics (όσες μπορούν και θέλουν) και να το διακοσμήσετε σαν κάρτα!
Μετά θα ανεβάσετε την εικόνα στο tinypic και κάντε ένα σχόλιο με το link.

Θέλω να υπογραμμίσω ότι έβαλα αυτόν το διαγωνισμό γιατί είδα ότι σας άρεσε ο προηγούμενος και ότι είναι καλύτερα να κάνουμε ποιο δημιουργικούς διαγωνισμούς.
Ελπίζω να συμφωνείτε και εσείς και φυσικά μπορείτε να μου στέλνετε ιδέες για διαγωνισμούς

Καλή επιτυχία σε όλους!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ λενε soyper_diva και να το λινκ
http://i46.tinypic.com/347fq53.jpg

Ανώνυμος είπε...

Ποιά είναι τα δώρα?

shakira penny είπε...

tha to valo se ligaki

Shakira.2001

Χαριτίνη είπε...

Ανώνυμε: Δεν ξέρω ακομα αλλά μάλλον συνέντευξη

Ανώνυμος είπε...

Χαριτίνη please μπορώ να στο στείλω μέσω e-mail, ή να δημοσιεύσω το graphic στο blog μου, γιατί δεν με αφήνουν να κάνω "upload" στο tinypic=/ Pleαsε το έχω έτοιμο το graphic!!

Χαριτίνη είπε...

Ναι,το e-mail μου ειναι haritini0700@yahoo.gr :)

Ανώνυμος είπε...

Σου έστειλα e-mail!
Ευχαριστώ πολύ!

shakira penny είπε...

ORISTE TO DIKO MOU

http://i49.tinypic.com/dmb0xk.png


Shakira.2001