16/10/12

hola

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ:D
Τι κάνετε,σας έλειψα;
Ίνα εδώ!
Όλο αυτό τον καιρό ήμουν στην αφάνεια αλλά τώρα αποφάσισα να κράξω λίγο ακόμη.Ας ξεκαθαρίσω από τώρα τη θέση μου,δεν θα με βλέπετε τόσο συχνά γιατί πρώτον,πάω 2α Γυμνασίου και ταυτόχρονα κάνω προετοιμασίες για το κωλοProficiency που εξ'αιτίας του έχω χάσει τον ύπνο μου,και δεύτερον γιατί το Stardoll έχει χάσει πλέον αυτό που με κέντριζε.Την μοναδικότητα.Πλέον το Stardoll εμπνέεται από πολλά sites και επαναλαμβάνεται συχνά.Δηλαδή βλέπουμε όλο τα ίδια και τα ίδια.Δεν κάνουν κάτι να το κάνουν πιο ενδιαφέρον,πιο φρέσκο...
Τέλος πάντων,χθες ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του Miss Stardoll World!
Η Miss Greece είναι η StarGianna,άντε καλή της τύχη.

Λοιπόν,μέσα στις φιναλιστς,ξεχώρισα και κάποιες που κατα τη γνώμη μου ήταν ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ.
Για αυτό και έφτιαξα ένα top 10,απολαύστε το!

10.
jerry-lee.
Βασικά είναι σα ποζέρι-famous του facebook.Τρέσες,λεοπάρ,παπούτσι αθλητικό,μπλούζα ντεκολτέ,βάψιμο..Αυτή είσαι καλή μου :)

9.
oni_av13
Πολύ κακοί συνδιασμοί,και πολύ απλή κούκλα για finalist.Μου ψιλοθυμίζει τον υπέρτατο σκύλο,την Πάολα και γενικά αυτό το ''σκυλέ''.

8.
idpame
Ελεινό φόρεμα,επίσης αυτά τα χείλη τα ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ,και βασικά,τι έχει κάνει;
Έχει βάλει το δαχτυλίδι πάνω από το φόρεμα; ΠΑΝΩ;!
Τι το πέρασες το δαχτυλίδι,διακοσμητικό για τα απαίσια τούλια σου;Για το δάχτυλό σου πάει,ξεκόλλα!

7.
lenosh5
Το όλο λουκ μου σπάει τα νεύρα.Πολύ.Αυτά τα μανίκια είναι απαίσια,το lip gloss ξεκάρφωτο και το χρώμα των νυχιών απολύτως άσχετο.

6.
babuci1992
KEIRA-V WANNABEEEEEEEEEEEEE!
Απαίσιο φόρεμα,είναι σαν εκείνα που έβαζε το Stardoll στις παλιές dress-up,και το τσαντάκι είναι πολύ άσχημο.Η φάτσα είναι κόπια της αλληνής της καμμένης που παράτησε το Stardoll,γενικά φέιλ.

5.
NatySolete
Είναι σα μαζορέτα που έχει πάει σε χορό και το μαλλί της δεν πέτυχε...
Αχ,αχ,αχ,που πάμε ρεεεε.
4.
pa3sha
Αυτή η τσούπρα από την Κροατία μου'χει ψιλοκάψει τα μάτια.Είναι αλήθωρη,έχει πάνω της κάτι κλαδιά,το πανωφόρι δεν πάει με τίποτα,φοράει 2-3 φορέματα μαζί,τα χείλη της είναι λες και έχει κάνει πλαστική,ΑΧ.

3.
nicole3Rosa
Αχ τι είναι αυτό; :/
Τα μάτια της είναι φωσφοριζέ,φοράει εκεί ένα φόρεμα από το 2009,του'χει σταμπάρει εκεί κάτι καρδιές κάτι λουλούδια...Του'χει βάλει και ουρά από πίσω,τράτζικ!

2.
estefaniasoleda
Αυτή έχει βγεί 10000000000 φορές covergirl,άλλες τόσες εθνική,είναι καμιά 30ριά χρονών,και..έχει ντυθεί πριγκίπισσα που κρατάει ένα στρείδι,μια μάσκα,ένα ραβδί και ένα τρόπαιο εθνικής.Φοράει φιόγκους στα μαλλιά και μπέρτα.Και εξτένσιονς.Οκ...

1.
ameila-lilly11
YOU ARE THE ONE,YOU'RE MY NUMBER ONEEEEEE
Δε σχολιάζω.Η μάλλον,σχολιάζω,αυτή είναι η δουλεία μου άλλωστε.
Ρε τι ειν'τούτη;
Φοράει την Άρτα με τα Γιάννενα,κρατάει εκεί μια ανθοδέσμη,κόκκινα αταίριαστα παπούτσια,ενα vote for me,φοράει τις κορδέλες,τα μάτια της είναι πιο πάνω απ'οτι θά'πρεπε και γενικά είναι fail η τύπισσα.


Αν αναρωτιέστε γιατί δεν έβαλα την fridaakahlo στη λίστα είναι γιατί ο λογαριασμός αυτός παριστάνει ένα πρόσωπο που όντως υπήρξε,την Frida Kahlo.Και ναι,έτσι άσχημη ήταν.Η Φριντούλα ήταν ζωγράφος.
Τεσπα,αυτά,εύχομαι να σας άρεσε xD

Άντε γειάαααα

(banner δεν έχω)

11 σχόλια:

Evaki_11 είπε...

ΘΕΑ Η ΙΝΑ <3

Αγγελική είπε...

Με τον καλό τον λόγο είσαι!!!Χα,χα,χα!!!Πάντως έχεις απόλυτο δίκαιο!!!Έτσι άξιζα και εγώ να είμαι φιναλίστ!Έλεος με αυτό το ξένο γούστο!!!ಠ▃ಠ

Anto11000 είπε...

INA ώση ώρα διάβαζα το άρθρο γελούσα...=) Μου αρέσουν πολύ μα πάρα πολύ η αναρτήσεις σου...=)

Best Liza είπε...

Iναα! Επιτέλους έγρααψεες! Μας διασκεδάζουν όλους οι αναρτήσεις σου! Είσαι καταπληκτική! Καλήη επιτυχίααα στο προφισενσι!

Ανώνυμος είπε...

Ίνα agaiiinnn! Yeahh yeahh yeahhhhhh. Good luck στο proficensy! Και τέλεια ανάρτηση! :) (Η best_liza είναι η δύδιμη sis μου --- ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ---- ).

(Η antopatitofeo είμαι , αλλά μπήκα από την πληροφορική και δεν κάνω loginn)

Joanna Styles είπε...

Nαιιιιιιιιι η Ινα επεστρεψε !♥

Αγαπω το κραξιμο σου.. ^^

In0ula είπε...

σας ευχαριστω ολους,σας λατρευω απλα:3

Ανώνυμος είπε...

agapo memes♥

Ανώνυμος είπε...

eleos monofrudo eixe i zografos?btw agapame ina(;

In0ula είπε...

nai monofrudo eixe xDD
zouse stis epoxes pou htan oles oi gunaikes mpazoles xD

Ανώνυμος είπε...

iou molis paratirisa oti eixe KAI moustaki O.O im dying...