19/10/12

Νέο Hotbuy ;D

Γεία σας , τι κάνετε ? ελπίζω να είσαστε καλά . Λοιπόν , βγήκε νέο hotbuy είναι μια μπλούζα στις αποχρώσεις του γκρι και φουξ . Κοστίζει 18  stardollars και θα την βρείτε στο μαγαζί Pretty in Love .




Ένα 3/5 με αγάπη απο την Γλυκερία .
Και πολύ του έβαλα . 
Δεν μ'αρέσει =\ 
......είναι λίγο.....κάπως !!!


Και ναι μετά απο 2 μήνες έκανα banner !!!!

ΤΡΟΜΕΡΟ !!!! 

Χαχαχαχ....αυτά μόνο εγώ τα κάνω : P

Φιλάκια Πολλά 
Γλυκερία ♥



έχει γίνε ένα μπέρδεμα αυτό δεν είναι το κανονικό 
banner όπου έκανα αλλά , ακόμα δεν το έκανα και το έχασα 
:P
Δεν πειράζει και αυτό καλό είναι !!!

Καληνύχτα!!!!!!!



7 σχόλια:

IreneKatsadima1 είπε...

φουξ? εγω τοσο καιρο το ελεγα φουξια χδ

Joanna Styles είπε...

εγω φουξ τ λεω;ρ

Sunnylyna123 είπε...

Εγώ το λέω μια φουξ την άλλη φουξια ε δεν πειράζει για το ίδιο χρώμα μιλάμε πάλι....λεπτομέρειες !!!;Pχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

poia einai i glukeria?

Sunnylyna123 είπε...

Εγώ ;) με λένε Γλυκερία

Ανώνυμος είπε...

με λενε αννα και μαρεσει πολυ το σταρντολ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.