9/10/12

Συνολάκι για non-superstars και όχι μονο...

 Γεια σας παιδιά,τι κάνετε;Ελπίζω καλά!Να' μαι πάλι εγώ με ένα συνολάκι το οποίο χαρακτηρίζω για non-superstars,γιατί είναι με starcoins...αλλά σας προειδοποιώ για να μη με βρίζετε ότι είναι πανάκριβο.Αλλά δείτε το και σκεφτείτε ότι όλο αυτό είναι μόνο με starcoins,δεν είναι εκπληκτικό; Παιδιά πρέπει να ξέρετε ότι δούλεψα πάρα πολλή ώρα για να το κάνω,να το διακομίσω και τα σχετικά...Βέβαια αν σας αρέσει μπορείτε να αφαιρέσετε τα λουλούδια και τους φιόγκος και πάλι είναι ωραίο και πιο οικονομικό.Δείτε το,χαρείτε το είναι ένα νυφικό και όπως λέω πάντα απολαύστε το,αλλά διαβάστε και παρακάτω...σήμερα σας έχω μια έκπληξη...


 Και η έκπληξη που λέγαμε...Είναι μια συνέντευξη με ένα κορίτσι.Την συνέντευξη αυτή της την πήρα με τα ίδια μου τα χεράκια για το blog μου στο stardoll,αλλά πιστεύω το αξίζει να μπει εδώ.Να ξέρετε την πήρα με πολύ κόπο αλλά άξιζε το αποτέλεσμα.Είναι μια συνέντευξη με την....... nikol_n!!!Ας την δούμε:

Γεια σου Λέτα μου και σε ευχαριστώ για την συνέντευξη.
-.Ξέρεις άπειρα πράγματα για την μόδα,ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου σχεδιαστές,μοντέλα και μαγαζιά;

- Αγαπημένοι μου σχεδιαστές είναι ο marc Jacobs, KARL LAGERFELD, DIANE VON FURSTENBERG.. από μοντέλα ξεχωρίζω την ζιζελ μπουντχεν που είναι η μούσα της victorias secret..
- .Μια ερώτηση που νομίζω θέλουμε όλοι να μάθουμε την απάντησή της.Είσαι και στην πραγματικότητα τόσο in fashion όσο και στο stardoll;
-Η αλήθεια είναι ότι ασχολούμαι με την μόδα διαβάζω πολλά περιοδικά όπως L’officiel και το vogue.. Όπως λέω και στην παρουσίαση μου FASHION IS A WAY OF LIFE!!!!
- .Το stardoll αποτελεί ενεά μεγάλο κομμάτι της ζωής σου,πως νιώθεις όταν σκέφτεσαι ότι κάποια στιγμή θα το αφήσεις;
- Όλα έχουν ένα τέλος αλλά σίγουρα θα μου λείψουν οι φίλοι μου τα σχόλια στο GUESTBOOK μου τα party ελπίζω να αργήσει να κλείσει ο κύκλος μου σε αυτό το site ..
- Τι νιώθεις για τους θαυμαστές σου;
-Τεράστια ευγνωμοσύνη τους ευχαριστώ πολύ και προσπαθώ πάντα να είμαι διπλά τους..
Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη…

- Εγώ πρέπει να πω χίλια ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

gt ths phres sunenteu3h? ti mas niazei emas h nikol_n?

Ανώνυμος είπε...

sorry alla dn to exeis me ta sunolakia...katholou omos...k panqkri a k asxima...k laikisti xestikame g tin nikoln

Sunnylyna123 είπε...

Όπως είπε και παραπάνω αυτή τη συνέντευξη την πήρε απο την nikol_n για το blog της και με την ευκαιρία την ανέβασε και εδώ αν η writer μπορεί και θέλει να δώσει κάτι παραπάνω στο blog γιατί να μην το δώσει ? και αν δεν σε νοιάζει οκ δεν ανεβάζουμε κάθε μέρα συνεντεύξεις της nikol_n.....