27/10/12

Συνολάκι για superstars!

 Γεια σας παιδιά,πώς πάει;Εγώ μετά από πολλή σκέψη είμαι πάλι εδώ με ένα συνολάκι για το Halloween!Λοιπόν θέλω να στείλω ένα μήνυμα προς όλους τους ανώνυμους που με κριτικάρουν με τον χειρότερο τρόπο.Μπράβο σας,παραλίγο η απεριόριστη βλακεία σας να με κάνει να θέλω να παραιτηθώ,αλλά τελικά αναθεώρησα και είπα ότι είμαι δυνατή,εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και τις δυνατότητες μου,δεν θα υποκύψω και δεν θα το βάλω κάτω επειδή κάποιοι...άσχετοι μου το λένε!Αυτή είμαι και σ' όποιον αρέσω,το πιάσατε,αν είστε τόσο(πώς να το πω ευγενικά;)ανόητοι,μετά χαράς να σας το ζωγραφίσω.Άντε γιατί παραγνωριστήκαμε,τη δουλεία μου κάνω και κερδίζω εμπειρία και γνώσεις,γι' αυτό σας θερμοπαρακαλώ να εκφράζεται τη γνώμη σας ελεύθερα,αλλά ευγενικά και πιστέψτε με,θα σας λάβω υπόψη!Αυτά είχα να πω,ας περάσουμε στο συνολάκι...!
 

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αφου δεν μας αρεσουν τα συνολακια σου και δεν εχεις ταλεντο τι συνεχιζεις να γραφεις?

Joanna Styles είπε...

&εσυ ανωνυμε αφου σε χαλαει το.. αντε μην πω τωρα γτ το συνεχιζεις?ο.Ο

ifi_pinkfairy είπε...

Mh xalas to xrono s gi'autous.dn a3izei oute na tous ftusoume

Ανώνυμος είπε...

asxetoi?kopela m pas kala?i moni asxeti me ta sunolakia edo eisai esu,kaneis allos.

Best Liza είπε...

Aνώμυμοι σταματήστε γιατί αν εκφραστώ ελεύθερα , για ακόμα μια φορά θα αρχίσω να σας βρίζω , γιατί εσείς ΜΟΝΟ για βρίσιμο είστε! Ελεος! Κάθε writer πρέπει να την στενοχωρείται και για να σταματήσετε πρέπει να σας βρίσουν? Εε τότε να αρχίσουμε όλες μαζί να σας βρίσουμε , μπας και συμορφωθείται! Θα το πω απλά! ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ! Γλυκιά μου, μην τους ακούς! Είσαι υπέροχη στην δουλειά σου! Αν κάποιοι πιστεύουν το αντίθετο να το πουν με το κανονικό τους ψευδώνιμο και ευγενικά , χωρίς να πληγώμνουν το κορίτσι!

Best Liza είπε...

* ψευδώνυμο

ifi_pinkfairy είπε...

Euxaristw gia thn uposthrh3h!!pragmatika einai kt pou xreiazomai :-D

Ανώνυμος είπε...

ox fovithikame tora ;S an dinete toso pl simasia k stenaxorieste gia pragmata p sumvainoun se enan virtual world ti na sas po,ELEOS!grow up!. exei plaka alles fores lete den mas noiazei t anonymous apla na milate eugenika kai alles fores min kriveste piso apo t daxtulo sas!eimai anonymous kai den prokeitai na allaksei.eite milak eugenika eite oxi tha eimai anonymouas.

ifi_pinkfairy είπε...

koita anwnume h alh8eia einai oti upervaleis.sthn ka8hmerinh mou zwh sas exw xesmenous alla otan mpainw sto stardoll h edw sto blog gia na diaskedasw,sas vlepw kai mou xalate thn dia8esh.gt na ginetai auto?dn mporoume na sunuparxoume eirhnika?egw sas to lew oti akouw tis kritikes sas kai prospa8w na ginw sumfwna me ta gousta sas,opote anti na epikrinetai pikroxola gt dn to kanete,estw kai anwnuma,eugenika?

Μελινάκι είπε...

Λοιπόν ρε ανωνυμα ενταξη οκ σε υποστιριζω δεν σου αρεσουν τα συνολακια της βραψτο απλα χωρις να την στεναχωρις εκεινα τα 2 λεπτα που θελει να περασει ευχαριστα στο blog μας ! Φυσικα και υπαρχει REAL life και ο καθενας την ζει οπως θελει ,ο καθενας εχει το στυλ του τον ΕΑΥΤΟ του εσυ δεν εισαι κΑΝΕΙς που θα αλλαξει την κοπελα !
Κανει ομορφα συνολακια οχι ΕΠΑΓΚΕΛΜΑΤΙΑΣ δεν ζηταμε κατι τετοιο ! Απλα με προσπαθεια και γραφοντας καινουρια συνολακια θα βελτιοθει . Απο οτι βλεπεις κανεις αλλος δεν παραπονιεται μονο εσυ που προφανως φοβαζε και δεν γραφεις το ονοματακι σου και κρυβεσαι πισω απο μια οθονη!!! Αν δνε σου αρεσουν ρε στραβαδι να σε πω κλεισε τα ματια σου μπες σε αλλο μπλογκ εξαλου κανεις δεν σε εξαναγκαζει να το δεις ! Δεν σου αρεσει ; Προβλημα σου !

Best Liza είπε...

Nα σε ρωτήσω κάτι κύριε ανώνυμε! Εσύ δλδ με ποιο δικαίομα αρχίζεις να προσβάλεις ένα κορίτσι που δεν το ξέρεις καν? Ε? Για να σε δω τώρα! Δεν έχει κανείς το δικαίομα να μας βρίζει! ΚΑ-ΝΕΙΣ! Αν κάτι δεν σου αρέσει δεν μπορεί κανείς να σου απαγορεύσει να πεις την γνωμη σου, αλλά ΕΥΓΕΝΙΚΑ! Σκέψου πως αυτό το κορίτσι χάνει χρόνο από την πραγματική της ζωή για να γράψει εδώ και βλέπει μετά έναν ηλίθι ανάωνυμο ( για να λεμε τα πράγματα με το όνομα τους) να μιλάει με αυτόν τον τρόπο! ΠΕΣ πως είμαστε όλες κολλημένες με αυτό το μπλογκ αλλά και με το Stardoll! Δικαίωμα μας δεν είναι? Δική μας δεν είναι η ζωή? Σου είπαμε να μιλάς ευγενικά και μετά έφυγες σε άλλο θέμα για να μην βρεθείς σε δύσκολη θέση! Τώρα κλείσε το στοματάκι σου γιατί σε ΤΑΠΏΣΑΜΕ! Το πιασές?

Best Liza είπε...

ifi_pinkfairy τπτ! Το ήθελα και το έκανα! Αυτόι οι άνθρωποι δεν αντέχονται! :) :/

Best Liza είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Best Liza είπε...

* δικαίωμα

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είπε ότι εγώ είμαι όλοι αυτοί οι ανώνυμοι;Και ορθογραφία ξέρετε;επαγγελματίας, βελτιωθεί, φοβάσαι, εξάλλου.Αχαχαχαχααχαχαχ ας γελάσω!Εσύ το μόνο που μπορείς να ταπώσεις είναι κατσαρίδα χρυσό μου!

ifi_pinkfairy είπε...

e liga ta logia sou anwnume to 'piases?mh ths 3anapeis tpt me emena ta 'xeis oxi m'authn, o,ti 8es pes to s'emena kwlostra gt an dn hsoun 8a faineronosoun.Kota ante dn se akouw na kokorizeis kokoko alla ti lew esu dn kokorizeis krazeis karaka3a,vodi or8io axrhsto skoupidi ths koinwneias,anwfelo on,vlima prose3e gt 8a ginei ths.....trelhs

Ανώνυμος είπε...

Αχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχααχαχ δεν μπορώω πεθαίνω στα γέλια!Ναι το βρήκες!Είμαι ένας συνδυασμός κότας,καρακάξας,βοδιού,σκουπιδιού και είμαι και βλήμα!Που ξέρεις εσύ με ποια τα έχω καλό μου;Δεν είμαι αναγκασμένη να διαβάσω greeklish και να κουράζονται τα μάτια μου,γράφε ελληνικά σε παρακαλώ δηλαδή!Και μην ξαναπείτε ότι εγώ είμαι όλοι οι ανώνυμοι.Προσωπικά θα κάνω ανακοχή αν κάποιες σταματήσουν να το παίζουν έξυπνες και κάποιες.Πως χάλασε το μπλογκ όμως βρε παιδί μου!

Με αγάπη,Ανώνυμη

Ανώνυμος είπε...

17 cxolia?kai ta periccotera einai hate k etci?eleoc

ifi_pinkfairy είπε...

Συγγνωμη για τα greeklish και για τα επιθετα με τα οποια σε στολισα,τι να κανω ειμαι οξυθυμη απο φυσικου μου! Ανακωχη ρε παιδια σας παρακαλω....

ifi_pinkfairy είπε...

Εγω δλδ τι να πω;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ -προσωπικά- συγγνώμη,σταματάω απλά κάποιες writers και από προηγούμενες συμπεριφορές τους με είχαν φέρει ως εδώ!
Ανώνυμη

Ανώνυμος είπε...

Άσχετο, αλλά Μελινάκι πόσο χρονών είσαι;Γιατί -συγγνώμη κιόλας- έχεις αρκετούτσικα ορθογραφικά

Μελινάκι είπε...

11 EXEIS PROBLIMMA???

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει δεν είσαι και μικρή.Μην μας βρίσεις κιόλας,μια κουβέντα είπαμε!
Ανώνυμη

Μελινάκι είπε...

Κανονικα θα πρεπε να το κανω αλλα οχι εγω αλλα η καημενη κοπελα που σας ανεχετε!!!εντα στα τσακιδια (αα αυτο σας χρειαζετε τετοια γουμαρια που ΕΙΣΤΕ!)

Μελινα

Ανώνυμος είπε...

Κόψτε τους τσαμπουκάδες, please! Με την Ιφιγένεια προσωπικά τα βρήκα,δεν θέλω να τσακωθώ με όλες τις υπόλοιπες!Και δεν υπάρχει λέξη "γουμάρια".Ανέχεται* Αχ αυτό το θεματάκι με την ορθογραφία!Αντί να ασχολείσαι με εμάς χρυσή μου έχεις καλύτερη δουλειά να κάνεις.Δώσε βάση στην ορθογραφία και στα μαθήματά σου.Παρακαλώ να μην με προσβάλεις πάλι.Όπως λέτε κι εσείς λέμε την γνώμη μας,ευγενικά :)

Best Liza είπε...

Πωπω! ΈΛΕΟΣ! Δεν θα ασχοληθώ άλλο με εσάς με έχετε κουράσει! Έχω αληθινή ζωή να ασχοληθώ αυτή την στιγμη και αρκετά προβλήματα για να κάθομαι και να μιλάω με εσάς! ΛΟΛ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΟΛ!ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΗΞΕ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ!