1/11/12

Δωρεάν!

Γεια σας αναγνώστεες μου! Ξέρω πως έχω αρκετό καιρό να γράψω αλλά δεν έβγαινε τίποτα! Ήμουν και λίγο άρρωστη και ακόμα είμαι για να μπορώ να σας γράψω στις 8:37 που κανονικά θα ήμουν στο σχολείο! :)   Πάμε να δούμε τώρα το δωρεάν μας!






Δωρεάν πλάισιο Barbie



1. Πήγαινε στο proxy : http://webypass.info/
2. Στη μπάρα τoυ proxy επικόλλησε αυτό : www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=3466
3. Πάτα ENTER.
4. Συνδέσου στο λογαριασμό σου στο Stardoll.
5. Πάρε μέρος στον διαγωνισμό !
6. Περίμενα να φορτώσει η σελίδα.
7. Μπορείς να φύγεια από το proxy και να συνδεθείς κανονικά στο λογαριασμό σου! Θα είναι στη σουίτα σου!




Αυτά για σήμεραααα!



Φιλάκια πολλάά!
Βest_Liza




 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περαστηκα σου ! Και πολυ ωραίο το δωρεαν οταν προλάβω θα το πάρω !


Φιλάκια,
Στο sd με λενε tasoula355 !

Ανώνυμος είπε...

Περαστηκα σου !

DAGLAS9999 αυτο ειναι το ονομα μου στο sd

Best Liza είπε...

Γεια σας! Ευχαριστώ πολύ! :) :) :)

Ανώνυμος είπε...

palla polla perasthka !!!!!!!!♥

pixiepetalouda ♥

Best Liza είπε...

Ευχαριστώ πού γλυκιά μου! :)