25/11/12

: /

Ας ξεκινήσω με το κλασσικό γεια σας! Θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη που έχω καμιά βδομαδούλα να σας ενημερώσω για τα νέα , αλλά μου έπεσαν πολλά μαζί τις 3 προηγούμενες εβδομάδες! Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν θα μπορέσω να σας γράψω , γιατί έχω 3 διαγωνίσματα στην σειρά και φροντηστήριο! Πάντως όλα τα νέα θα γραφτούν! Σας κλείνω γρήγορα , γιατί έχω να μαζέψω τα βιβλία μου , να κάνω μπάνιο κι ένα σωρό δουλειές! (Ευχηθείτε μου καλή τύχη, αύριο γράφω Οδύσσεια :/)

Φιλιά!

antopatitofeo!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αφου δν προλαβαινεις φυγε απο το μπλογ να μπει μια αλλη στη θεση σου που θα μας ενημερωνει καθε μερα οχι οπως εσυ 1 φορα την εβδομαδα κ αν

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειραζει που δεν γραφεις ετσι κι αλλιως μια απο τα ίδία είμαστε όλοι μας ! Και ανώνυμε που γραφεις ετσι γτ δεν καθεσε κι εσυ λιγο στη θέση της να δεις τι τραβάει και μετα μίλα !


Απο tasoula355 (αν θέλεις επισκεψουμε και κάβε με add ) :)

Ανώνυμος είπε...

Συγνωμη κάνε ήθελα να πω
Tasoula355

ifi_pinkfairy είπε...

Kalh epituxeia!! Kai mh fovasai se katalavenw egw paw 2a k exw pl fortwmeno programma!

ifi_pinkfairy είπε...

Kalh epituxeia!! Kai mh fovasai se katalavenw egw paw 2a k exw pl fortwmeno programma!

Best Liza είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
antopatitofeo είπε...

Ανώνυμε , όχι δεν θα σου κάνω το χατήρι να φύγω από το blog , γιατί πολύ θα ήθελες να έχεις την θέση μου , αλλά τσούζει η αλήθεια bitch :) :*

tasoula355 ευχαριστώ για την υποστήριξη καλή μου :)

ifi_pinkfairy επίσης :*

Και ευχαριστώ για την καλή επιτυχεία :DD Αύριο γράφω πληροφορική , μεθαύριο γεωγραφία και την επόμενη εβδομάδα γλώσσα και βιολογία και αγγλικά φροντιστηρίου!

Best Liza είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Best Liza είπε...

Αχ ανώνυμε....! Τι να πω..? ΤΙ ?Δεν θα πω τπτ! Ενοείται νμζ! :) :/ Eσύ δεν γράφεις διαγωνίσματα? Γράφεις , αλλά πατώνεις γιατί είσαι όλη μέρα στον υπολογιστή ! Αλλά η αδερφή μου κι εγώ έχουμε και μια ζωή , έξω από τον υπολογιστή που πρέπει να διαβάζουμε για να γίνουμε κάτι στη ζωή μας! Aυτά και μόνο αυτά !

Ανώνυμος είπε...

Τιποτα εγω ούτος η άλλος την αλήθειά ειπα στον ανώνυμο ! Και καλη επιτυχια με τα διαγωνίσματα ! :)

Απο tasoula355 !

Ανώνυμος είπε...

best liza να φας σκατα bitch. επιδη εγραψα ενα σχολιο αυτο σημαινει πως δν εχω ζωη? κ αν θες να ξερεις πηρα κ αριστειο. ψωφα απο τη ζηλια σ

Ανώνυμος είπε...

Εσυ ενα αριστείο πήρες ! Εγω εχω 4 διπλώματα σε 2 ξένες γλώσσες και φετος δίνω κι άλλά ! Και ειμαι μολις 13 ετών σε σύγκρισή με εσενα !

antopatitofeo είπε...

Σκάστε ρε έλεος.

Ανώνυμος είπε...

εγω ειμαι 12 οποτε βουλοστο οκ?