8/11/12

Νέο Hotbuy ;D

Γεία σας , τι κάνετε ? ελπίζω να είσαστε καλά . Δεν έγραφα για ένα μικρό χρονικό διάστημα γιατί ο υπολογιστής μου κόλλησε ιό και τον πήγα στον τεχνικό , τα έχει παίξει ο υπολογιστής μου και μάλλον θα πάρω tablet γιατί ώρες ώρες μου σπάει τα νεύρα και τον Δεκέμβριο θα αλλάξω και internet θα λυθεί το τεχνικό πρόβλημα όσο αφορά αυτόν τον τομέα . Σε 22 ημέρες έρχεται ο Δεκέμβριος ο αγαπημένος μου μήνας του χρόνου και έχω και γενέθλια (είμαι τοξοτάκι) ♥ εδώ θέλω να προσθέσω ότι ξεκινάει η περίοδος των διαγωνισμάτων γιαυτό και δεν θα μπορώ να σας ενημερώνω για κάθε hotbuy εγώ θα προσπαθήσω να γράψω για όλα τα hotbuys , αύριο γράφω μαθηματικά και σας γράφω για hotbuys . Λοιπόν μετά απο όλο αυτό το κατεβατό για μαντέψτε έχουμε νέο hotbuy :P Είναι ένα άσπρο φόρεμα με σκούρο μοβ γιακά και μαύρη ζώνη . Κοστίζει 25 stardollars και θα το βρείτε στο μαγαζί Velvet Orchid .




Η βαθμολογία μου είναι 4/5 !!!!
Τώρα εντάξει θα με πείτε ψωνάρα και θα έχετε και δίκιο
όταν είδα αυτό το φόρεμα δεν μου γέμιζε το μάτι αλλά όταν 
το φόρεσα στην κούκλα μου μ'άρεσε έτσι όπως είναι φορεμένο 
αν και αν είναι έτσι όντως είναι κάπως .




Αυτά !!!!
Καλή Επιτυχία σε όσους και όσες γράφετε
διαγωνίσματα !!!!!

Φιλάκια Sunnylyna123 


* 22 ημέρες για τον Δεκέμβριο 
JUMBO σε πρόλαβα !!!!! 
χαχαχαχαχ





2 σχόλια:

Best Liza είπε...

Εγώ σήμεεραα έγραψά απροιδοποίητο μαθηματικά ! Πήρα μια τρομάραα στηην αρχήήή!

Sunnylyna123 είπε...

Εμείς έχουμε γράψει 2 test στα μαθηματικά μέχρι τώρα και να μην αγχώνεσαι γιατί δεν θα σε οδηγήσει πουθενά ίσα ίσα θα σου κάνει την ζωή ποιο δύσκολη , εγώ πάλι αγχώνομαι εκεί που δεν πρέπει και εκεί που είναι φυσιολογικό και επόμενο το άγχος εκεί είμαι αφασία με λίγα λόγια είμαι ανάποδος χρόνος .Τώρα ότι έγινε έγινε ελπίζω να τα πήγες καλά και αν τα πήγες χάλια και σε παρηγορεί αυτό εγώ στο 1 απο τα 2 test πήρα 3:P όλοι χάλια τα είχαμε πάει ακόμα και η απουσιολόγος 2 πήρε (χαχαχ την πέρασα) και μετά με ρωτάει η μαμά μου "Γλυκερία πόσο πήρες?" εγώ:20 παρά 18 χδ χαχαχαχαχαχ