23/11/12

Νέο Hotbuys =)

Γεία σας , τι κάνετε ? ένα έχω να πω Thank God it's Friday !!! (T.G.I.F.)  Λοιπόν τώρα το Σαββατοκύριακο είμαι Full , αγώνες Καρατε ,1 test και 1 διαγώνισμα Φυσική .Anyway , ας αφήσουμε το φουλ πρόγραμμα μου και πάμε να δούμε το νέο Hotbuy , είναι ένα γκρι αρκετά μεγάλο σε μήκος κασκόλ .Κοστίζει 18 stardollars (είναι σε έκπτωση) και θα το βρείτε στο μαγαζί Fallen Angel .



Η βαθμολογία μου είναι 3/5 =\

I don't like  !!!!

Δεν μ'αρέσει !!!!



Αυτά !!!!!!

Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!

Φιλάκια Sunnylyna123 =)

σε 7 ημέρες Δεκέμβριος !!!!!!!!!!!!!!!

τοξοτάκια ήρθε ο μήνας σας !!!

δεν ξέρω γιατί αλλά όσο αφορά τα ζώδια βάζω το υποκοριστικό 
άρθρο στο τέλος και μια φράση που λέω συνέχεια !!!

Αααα τοξοτάκι είσαι και εσύ !!! 
χαχαχαχχαχαχα

 έχω ανακαλύψει όλους τους τοξότες τις τάξης !!!!




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

i don't like it* τι βλέπω μάθαμε και αγγλικά; Well done,sweety.

Ανώνυμος είπε...

θα κολήσουμε στο it?

Ανώνυμος είπε...

χιχι κι εγώ τοξοτάκι είμαι ^^

Ανώνυμος είπε...

Ναι,στο it θα κολλήσουμε*